Úřadující šampión American Le Mans Series, Joey Hand, byl potvrzen jako pátý jezdec továrního týmu BMW pro Deutsche Tourenwagen Masters 2012.
"Opravdu se již těším na novou výzvu, která mě čeká v DTM. Děkuji také BMW za to, že mi dali důvěru," říká Hand, který pro BMW jezdil v ALMS v této sezoně. Společně s Dirkem Müllerem získali 3 vítězství a radovali se tak z titulu. Američan si BMW M3 DTM vyzkoušel poprvé minulý měsíc v Monteblancu.
"Okamžitě jsem se sžil s BMW M3 DTM. Jeho přítlak a karbonové brzdy jsou extrémně působivé. Některé členy týmu znám již z minulosti a v Monteblancu jsem měl možnost se seznámit s dalšími. Teď se již těším na naší blízkou týmovou budoucí spolupráci."
32 letý jezdec v minulosti závodil s různými monoposty předtím, než se v roce 2004 dostal v USA do Formule BMW. Odtud pak pokračoval do sportovních vozů. "Joey je členem rodiny BMW již dlouhou řadu let a jsme extrémně potěšeni, že se teď stane součástí našeho projektu DTM. Jeho předchozí úspěchy efektně podtrhují jeho dovednosti. Během testu s BMW M3 DTM v Monteblancu prokázal, že je velmi rychlý. Jsme přesvědčení, že připojení Joeyho do naší jezdecké sestavy celý projekt výrazně posílí. Navíc jeho charakter perfektně zapadá do našeho týmového charakteru," říká šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt.
V táboře BMW tak pro příští rok zbývá pouze jedno volné místo vedle doposud oznámených pilotů (Hand, Andy Priaulx, Augusto Farfus, Bruno Spengler a Martin Tomczyk).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.