Šampion GP2 a testovací a rezervní jezdec týmu Lotus Renault, Romain Grosjean, si vyzkouší během testů ve španělském Monteblancu BMW M3 DTM.
Francouz bude společně ještě s předním jezdcem F3 Euro Series, Marco Wittmannem, jezdit s novým BMW od 6. do 8. prosince v Monteblancu. Šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt, k tomu říká: "Oba již několikrát dokázali, čeho jsou schopni.Těšíme se na to, až je uvidíme za volantem BMW M3 DTM."
V dalších vozech M3 DTM uvidíme úřadujícího šampiona a nováčka v týmu BMW, Martina Tomczyka, bývalou hvězdu Mercedesu, Bruno Spenglera, a také několikanásobného mistra WTCC, Andyho Priaulxe. Poslední zatím potvrzený jezdec BMW pro sezonu 2012, Augusto Farfus, tentokrát jezdit nebude (jezdil na minulých testech).
"Víme, že máme opravdu silný tým. Jsou v něm 4 top jezdci. To nám umožňuje pracovat na testech produktivně a zajišťuje to, že se posouváme vpřed. Tento poslední test před koncem roku pro nás bude velmi důležitý. Naše týmy již pracují skvěle. Cílem je zapracovat ještě na spolehlivosti, abychom od příštího roku měli možnost se soustředit na rychlost vozu," odhaluje plány BMW Marquardt.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?