Šampion GP2 a testovací a rezervní jezdec týmu Lotus Renault, Romain Grosjean, si vyzkouší během testů ve španělském Monteblancu BMW M3 DTM.
Francouz bude společně ještě s předním jezdcem F3 Euro Series, Marco Wittmannem, jezdit s novým BMW od 6. do 8. prosince v Monteblancu. Šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt, k tomu říká: "Oba již několikrát dokázali, čeho jsou schopni.Těšíme se na to, až je uvidíme za volantem BMW M3 DTM."
V dalších vozech M3 DTM uvidíme úřadujícího šampiona a nováčka v týmu BMW, Martina Tomczyka, bývalou hvězdu Mercedesu, Bruno Spenglera, a také několikanásobného mistra WTCC, Andyho Priaulxe. Poslední zatím potvrzený jezdec BMW pro sezonu 2012, Augusto Farfus, tentokrát jezdit nebude (jezdil na minulých testech).
"Víme, že máme opravdu silný tým. Jsou v něm 4 top jezdci. To nám umožňuje pracovat na testech produktivně a zajišťuje to, že se posouváme vpřed. Tento poslední test před koncem roku pro nás bude velmi důležitý. Naše týmy již pracují skvěle. Cílem je zapracovat ještě na spolehlivosti, abychom od příštího roku měli možnost se soustředit na rychlost vozu," odhaluje plány BMW Marquardt.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?