Šampion GP2 a testovací a rezervní jezdec týmu Lotus Renault, Romain Grosjean, si vyzkouší během testů ve španělském Monteblancu BMW M3 DTM.
Francouz bude společně ještě s předním jezdcem F3 Euro Series, Marco Wittmannem, jezdit s novým BMW od 6. do 8. prosince v Monteblancu. Šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt, k tomu říká: "Oba již několikrát dokázali, čeho jsou schopni.Těšíme se na to, až je uvidíme za volantem BMW M3 DTM."
V dalších vozech M3 DTM uvidíme úřadujícího šampiona a nováčka v týmu BMW, Martina Tomczyka, bývalou hvězdu Mercedesu, Bruno Spenglera, a také několikanásobného mistra WTCC, Andyho Priaulxe. Poslední zatím potvrzený jezdec BMW pro sezonu 2012, Augusto Farfus, tentokrát jezdit nebude (jezdil na minulých testech).
"Víme, že máme opravdu silný tým. Jsou v něm 4 top jezdci. To nám umožňuje pracovat na testech produktivně a zajišťuje to, že se posouváme vpřed. Tento poslední test před koncem roku pro nás bude velmi důležitý. Naše týmy již pracují skvěle. Cílem je zapracovat ještě na spolehlivosti, abychom od příštího roku měli možnost se soustředit na rychlost vozu," odhaluje plány BMW Marquardt.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?