Čerstvě korunovaný šampión DTM, Martin Tomczyk, dnes oznámil, že pro příští sezonu opouští Audi!
"Po 11 letech jsem dokázal pro Audi vyhrát šampionát. Celý tým Audi Sport a zvláště pak Dr. Wolfgang Ullrich byli po celou tu dobou za mnou," řekl Němec. Tomczyk do DTM vstoupil v roce 2001 jako nejmladší jezdec v jeho historii. Od té doby získal dnes 29letý jezdec 7 vítězství v závodech a také 1 titul.
"Jde to bez toho, aniž bych musel říkat, jak moc hluboce litujeme toho, že se Martin rozhodl právě takto. Spolupráci s ním jsme si vždy velmi užívali. Po svém nejúspěšnějším roce s Audi potřebuje najít novou výzvu. Je to 100% profesionál a já osobně si ho velmi cením. V budoucnosti mu přeju všechno nejlepší," říká Dr. Wolfgang Ullrich.
Tomczyk zatím neoznámil svoje plány pro rok 2012. Už se pochopitelně začalo spekulovat o jeho možném budoucím působišti a mluví se o BMW, kde by se mohl potkat se svým letošním největším rivalem v boji o titul, Bruno Spenglerem.
Také Audi toho moc o své jezdecké sestavě pro sezonu 2012 zatím neprozradilo. Jisté místo mají pouze Mattias Ekström a Timo Scheider. Oba mají platný kontrakt i pro příští sezonu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.