Promotér DTM, společnost ITR, potvrdila kalendář na rok 2012. Mělo by se jet deset započítávaných závodů plus jeden mimo bodování v Mnichově. Vše ještě musí schválit FIA.
V roce 2012 DTM startuje do své 13. sezony vé své moderní éře od roku 2000. Díky BMW budeme moci sledovat souboje tří německých premiérových značek. Kalendář by měl obsahovat deset standardních závodů a jednu shhow.
Bude se začínat 29. dubna již tradičně na Hockenheimringu ve spolkové zemi Baden-Württemberg. Pak bude následovat pět dalších závodů v Německu: 6. května na Lausitzringu, 1. července na Norisringu, 19. srpna na Nürburgringu, 16. září na Oscherslebenu a finále bude 21. října na Hockenheimu. Opět se nabízí možnost zažít neobvyklý zážitek, konkrétně se pojede 15. července na olympijském stadionu v Mnichově.
Kromě německých závodů se jedou nějaké podniky také mimo území Německa. Konkrétně to bude 20. května na Brands Hatch, o dva týdny později (3. června) se pojede na Red Bull Ringu. 26. srpna bude závod na Zandvoortu a ve Valencii se bude závodit 30. září.
Kalendář DTM na rok 2012:
29. dubna - Hockenheimring, Baden-Württemberg 06. května - Lausitzring 20. května - Brands Hatch 03. červen - Red Bull Ring Spielberg 01. červenec - Norisring 14.-15. července - Show-Event Olympiastadion München 19. srpna - Nürburgring 26. srpna - Circuit Park Zandvoort 16. září - Motorsport Arena Oschersleben 30. září - Valencia 21. října- Hockenheimring Baden-Württemberg
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?