Promotér DTM, společnost ITR, potvrdila kalendář na rok 2012. Mělo by se jet deset započítávaných závodů plus jeden mimo bodování v Mnichově. Vše ještě musí schválit FIA.
V roce 2012 DTM startuje do své 13. sezony vé své moderní éře od roku 2000. Díky BMW budeme moci sledovat souboje tří německých premiérových značek. Kalendář by měl obsahovat deset standardních závodů a jednu shhow.
Bude se začínat 29. dubna již tradičně na Hockenheimringu ve spolkové zemi Baden-Württemberg. Pak bude následovat pět dalších závodů v Německu: 6. května na Lausitzringu, 1. července na Norisringu, 19. srpna na Nürburgringu, 16. září na Oscherslebenu a finále bude 21. října na Hockenheimu. Opět se nabízí možnost zažít neobvyklý zážitek, konkrétně se pojede 15. července na olympijském stadionu v Mnichově.
Kromě německých závodů se jedou nějaké podniky také mimo území Německa. Konkrétně to bude 20. května na Brands Hatch, o dva týdny později (3. června) se pojede na Red Bull Ringu. 26. srpna bude závod na Zandvoortu a ve Valencii se bude závodit 30. září.
Kalendář DTM na rok 2012:
29. dubna - Hockenheimring, Baden-Württemberg 06. května - Lausitzring 20. května - Brands Hatch 03. červen - Red Bull Ring Spielberg 01. červenec - Norisring 14.-15. července - Show-Event Olympiastadion München 19. srpna - Nürburgring 26. srpna - Circuit Park Zandvoort 16. září - Motorsport Arena Oschersleben 30. září - Valencia 21. října- Hockenheimring Baden-Württemberg
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?