Promotér DTM, společnost ITR, potvrdila kalendář na rok 2012. Mělo by se jet deset započítávaných závodů plus jeden mimo bodování v Mnichově. Vše ještě musí schválit FIA.
V roce 2012 DTM startuje do své 13. sezony vé své moderní éře od roku 2000. Díky BMW budeme moci sledovat souboje tří německých premiérových značek. Kalendář by měl obsahovat deset standardních závodů a jednu shhow.
Bude se začínat 29. dubna již tradičně na Hockenheimringu ve spolkové zemi Baden-Württemberg. Pak bude následovat pět dalších závodů v Německu: 6. května na Lausitzringu, 1. července na Norisringu, 19. srpna na Nürburgringu, 16. září na Oscherslebenu a finále bude 21. října na Hockenheimu. Opět se nabízí možnost zažít neobvyklý zážitek, konkrétně se pojede 15. července na olympijském stadionu v Mnichově.
Kromě německých závodů se jedou nějaké podniky také mimo území Německa. Konkrétně to bude 20. května na Brands Hatch, o dva týdny později (3. června) se pojede na Red Bull Ringu. 26. srpna bude závod na Zandvoortu a ve Valencii se bude závodit 30. září.
Kalendář DTM na rok 2012:
29. dubna - Hockenheimring, Baden-Württemberg 06. května - Lausitzring 20. května - Brands Hatch 03. červen - Red Bull Ring Spielberg 01. červenec - Norisring 14.-15. července - Show-Event Olympiastadion München 19. srpna - Nürburgring 26. srpna - Circuit Park Zandvoort 16. září - Motorsport Arena Oschersleben 30. září - Valencia 21. října- Hockenheimring Baden-Württemberg
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?