Spengler: Hondě otázek mi nevadí

Spengler, Bruno
Spengler, Bruno, foto: dtm.de
iM2 30. října 2011 16:07
Sdílej:

Od minulé středy už se konečně hraje s otevřenými kartami - přestup Bruna Spenglera k BMW byl oficiálně potvrzen.

Co bylo v DTM hodně dlouhou dobu veřejným tajemstvím, už není. BMW minulou středu oznámilo uzavření smlouvy s Brunem Spenglerem. Kanaďan musel od 23. srpna pořád odpovídat na neutichající otázky ohledně jeho budoucnosti. "Je lepší, když se vás někdo občas na něco zeptá, než když nedostáváte žádné otázky. Je to více pozitivní než negativní," říká nový jezdec BMW. Otázky ohledně jeho budoucnosti tak bral spíše jako kompliment.

"Nebylo to vždycky jednoduché. Mám ale pochopení pro to, že to žurnalisté a fandové chtěli vědět. To je docela normální," říká Bruno. "Bylo to ale opravdu těžké. V této souvislosti mě něco hodně překvapilo. I přes otázky, které přicházeli každý víkend, jsem se udržel plně koncentrován - v každé kvalifikaci i v každém závodu. Vůbec mě to neotravovalo nebo nerozhodilo. Samotného mě to překvapilo, že mi to nevadilo. To je hodně pozitivní."

"Moje sportovní výsledky byly v Mnichově docela jasné. Vyhrát první závod DTM na stadionu, to je trochu zvláštní pocit. Bylo to divoké. Každopádně byla velká zábava, být neustále v takové blízkosti fandům. Ta atmosféra tam ve mě vzbudila hodně adrenalínu - bylo to něco jiného než obvykle," říká dosavadní jezdec Mercedesu o letošním závodu v Mnichově na bývalém olympijském stadionu.

"Absolutně nejhorším bodem sezony byl s odstupem samozřejmě Oschersleben. Byl jsem tam druhý, ale kvůli technickým problémům jsem musel vzdát. To nás stálo hodně." Bruno se v televizním rozhovoru pro motorsport-total.com také zmínil o sezoně celkově: "Odváděl jsem svoji práci, nijak moc jsem o tom dále nepřemýšlel. Závod od závodu jsem se snažil, výsledky jsem studoval vždy až po závodu."

Od sezony 2012 je tedy oficiálně pilotem BMW. Od kdy však? Smlouva u Mercedesu 28letému Kanďanovi na Hockenheimu v žádném případě nevypršela. Momentálně je stále pod smlouvou ve Stuttgartu. Aktuální otázka zní: Bude Norbert Haug svého dosavadního chráněnce ochoten pustit od Mercedesu pryč dříve? V zákulisí se vedou jedníní, podle kterých by se Bruno rád svezl s BMW M3 DTM ještě v tomto roce.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.