BMW oficiálně potvrdilo, že jejich řady v sezoně 2012 posílí Bruno Spengler. O tomto přestupu se již dlouho spekulovalo. Kanaďan byl dlouhodobě spojen se značkou Mercedes, s niž vyhrál 9 závodů DTM. V DTM debutoval v roce 2005.
Bruno Spengler se tak stal třetím potvrzeným jezdcem BMW pro jejich úvodní sezonu v DTM. Jeho jistými koegy jsou několikanásobný mistr světa WTCC, Andy Priaulx, a Augusto Farfus. BMW v příštím roce nasadí šest vozů ve třech různých týmech: Schnitzer, RBM and RMG. Zatím však nebylo oznámeno, kdo pojede za jaký tým.
Spenglerovi zkušenosti, které za svou dlouholetou kariéru v DTM získal (několikrát již patřil mezi kandidáty na titul), by mohly BMW velice pomoci. "V několika minulých týdnech jsme nejenom pracovali na vylepšeních na voze M3 DTM, ale také na sestavení jezdeckého složení našeho týmu pro příští sezonu. Mimo již oznámené jezdce byl Bruno nejvýše na našem seznamu jezdců," říká Jens Marquardts, šéf BMW pro motorsport.
"I přes jeho mládí má v DTM hodně zkušeností, které nám budou pomáhat v našich rozvojových fázích a na závodních víkendech. Váhali jsme, jestli podepsat s Brunem pro tuto sezonu. Budeme se muset rozhodnout, pro který z našich třech týmů pojede. To bude oznámeno později," ukončil Marquardts.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.