BMW oficiálně potvrdilo, že jejich řady v sezoně 2012 posílí Bruno Spengler. O tomto přestupu se již dlouho spekulovalo. Kanaďan byl dlouhodobě spojen se značkou Mercedes, s niž vyhrál 9 závodů DTM. V DTM debutoval v roce 2005.
Bruno Spengler se tak stal třetím potvrzeným jezdcem BMW pro jejich úvodní sezonu v DTM. Jeho jistými koegy jsou několikanásobný mistr světa WTCC, Andy Priaulx, a Augusto Farfus. BMW v příštím roce nasadí šest vozů ve třech různých týmech: Schnitzer, RBM and RMG. Zatím však nebylo oznámeno, kdo pojede za jaký tým.
Spenglerovi zkušenosti, které za svou dlouholetou kariéru v DTM získal (několikrát již patřil mezi kandidáty na titul), by mohly BMW velice pomoci. "V několika minulých týdnech jsme nejenom pracovali na vylepšeních na voze M3 DTM, ale také na sestavení jezdeckého složení našeho týmu pro příští sezonu. Mimo již oznámené jezdce byl Bruno nejvýše na našem seznamu jezdců," říká Jens Marquardts, šéf BMW pro motorsport.
"I přes jeho mládí má v DTM hodně zkušeností, které nám budou pomáhat v našich rozvojových fázích a na závodních víkendech. Váhali jsme, jestli podepsat s Brunem pro tuto sezonu. Budeme se muset rozhodnout, pro který z našich třech týmů pojede. To bude oznámeno později," ukončil Marquardts.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?