HOCKENHEIMRING, ZÁVOD; Jamie Green si připsal svoje letošní první vítězství na posledním závodu sezony na německém Hockenheimu.
Z první řady Brit přesprintoval ještě před první zatáčkou vítěze kvalifikace, Miguela Molinu, a do konce závodu už se do vzájemného souboje nikdy nedostali. Již v pátém kole byl náskok Greena 2,5s a dále se zvyšoval až na 7s při průjezdu cílem. Brit tak získal své sedmé vítězství v DTM a první od loňského Norisringu.
Novopečený šampion DTM, Martin Tomczyk, předvedl z druhé řady asi nejlepší start ze všech, ale nepovedlo se mu vmáčknout se mezi Greena a Molinu v první zatáčce. Jezdec týmu Phoenix tak předjel Molinu zvonu ještě v úvodním kole ve stejné specifikaci Audi (2008) ve Spitzkehre. Bojovat s Greenem však již nedokázal, a tak dojel druhý.
Molina dojel třetí a stal se tak prvním Španělem, který dokázal v DTM získat podium. Čtvrtý dojel Mike Rockenfeller, který byl v 10. kole první, kdo zajel do boxů pro palivo a nové pneumatiky. Díky strategii, kdy zajel do boxů o kolo dříve, se tak dostal před Tima Scheidera. Ve stejném kole však zastavil také Paffett na Mercedesu a využil výjezdové kolo na svých Hankook pneumatikách, a tak se dostal těsně vedle Scheidera, který vyjížděl z boxů a následně se po soubji dostal před Scheidera.
Tima také ještě osm kol před koncem předjel týmový kolega, Mattias Ekström. Švéd se tak propracoval z 10. místa na startu na 6. v cíli. Poslední bod si za osmé místo připsal Olivier Jarvis na Audi.
Výsledky naleznete zde.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?