HOCKENHEIMRING, ZÁVOD; Jamie Green si připsal svoje letošní první vítězství na posledním závodu sezony na německém Hockenheimu.
Z první řady Brit přesprintoval ještě před první zatáčkou vítěze kvalifikace, Miguela Molinu, a do konce závodu už se do vzájemného souboje nikdy nedostali. Již v pátém kole byl náskok Greena 2,5s a dále se zvyšoval až na 7s při průjezdu cílem. Brit tak získal své sedmé vítězství v DTM a první od loňského Norisringu.
Novopečený šampion DTM, Martin Tomczyk, předvedl z druhé řady asi nejlepší start ze všech, ale nepovedlo se mu vmáčknout se mezi Greena a Molinu v první zatáčce. Jezdec týmu Phoenix tak předjel Molinu zvonu ještě v úvodním kole ve stejné specifikaci Audi (2008) ve Spitzkehre. Bojovat s Greenem však již nedokázal, a tak dojel druhý.
Molina dojel třetí a stal se tak prvním Španělem, který dokázal v DTM získat podium. Čtvrtý dojel Mike Rockenfeller, který byl v 10. kole první, kdo zajel do boxů pro palivo a nové pneumatiky. Díky strategii, kdy zajel do boxů o kolo dříve, se tak dostal před Tima Scheidera. Ve stejném kole však zastavil také Paffett na Mercedesu a využil výjezdové kolo na svých Hankook pneumatikách, a tak se dostal těsně vedle Scheidera, který vyjížděl z boxů a následně se po soubji dostal před Scheidera.
Tima také ještě osm kol před koncem předjel týmový kolega, Mattias Ekström. Švéd se tak propracoval z 10. místa na startu na 6. v cíli. Poslední bod si za osmé místo připsal Olivier Jarvis na Audi.
Výsledky naleznete zde.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?