HOCKENHEIMRIGN, KVALIFIKACE; Miguel Molina připravil Jamieho Greena o jeho možnou první pole position po 5 letech. Molina tak bude posledním jezdcem, který dokázal vyhrát kvalifikaci se starým vozem DTM.
Molina, který vyhrál kvalifikaci letos také na Oscherslebenu, byl posledním ze čtveřice jezdců, kteří se vydali v Q4 na trať ke svému jednomu měřenému kolu. S roční A4 DTM byl totiž nejrychlejší i v Q3. Španěl věděl, že Jamie Green zajel svůj čas na mírně opotřebených pneumatikách Hankook, a to, co se nepovedlo ani čerstvému mistrovi DTM, Martinu Tomczykovi, ani vítězi z Zandvoortu, Miku Rockenfellerovi, se stalo realitou. Mladík zajel o 0,203s nejrychlejší čas.
Druhou řadu tedy obsadí Martin Tomczyk (Audi Phoenix tým) a Mike Rockenfeller (Audi Abt tým). Pátý čas zaznamenal Timo Scheider, kterému se letošní sezona moc nevyvedla. Šestou příčku si zajistil muž, který stál na pole position na začátku sezony, kdy závod na Hockenheimu sezonu DTM 2011 otevíral, Bruno Spengler.
Další řada patří Garymu Paffettovi a Oliveru Jarvisovi. Zklamáním je až 10. místo Mattiase Ekströma, který bojuje se Spenglerem o druhé místo v tabulce. Po dnešku má k němu tedy blíže Kanaďan. Ralf Schumacher, který čerstvě prodloužil svoji smlouvu s týmem H.W.A., zajel až 13. čas.
Výsledky kvalifikace naleznete zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.