HOCKENHEIMRIGN, KVALIFIKACE; Miguel Molina připravil Jamieho Greena o jeho možnou první pole position po 5 letech. Molina tak bude posledním jezdcem, který dokázal vyhrát kvalifikaci se starým vozem DTM.
Molina, který vyhrál kvalifikaci letos také na Oscherslebenu, byl posledním ze čtveřice jezdců, kteří se vydali v Q4 na trať ke svému jednomu měřenému kolu. S roční A4 DTM byl totiž nejrychlejší i v Q3. Španěl věděl, že Jamie Green zajel svůj čas na mírně opotřebených pneumatikách Hankook, a to, co se nepovedlo ani čerstvému mistrovi DTM, Martinu Tomczykovi, ani vítězi z Zandvoortu, Miku Rockenfellerovi, se stalo realitou. Mladík zajel o 0,203s nejrychlejší čas.
Druhou řadu tedy obsadí Martin Tomczyk (Audi Phoenix tým) a Mike Rockenfeller (Audi Abt tým). Pátý čas zaznamenal Timo Scheider, kterému se letošní sezona moc nevyvedla. Šestou příčku si zajistil muž, který stál na pole position na začátku sezony, kdy závod na Hockenheimu sezonu DTM 2011 otevíral, Bruno Spengler.
Další řada patří Garymu Paffettovi a Oliveru Jarvisovi. Zklamáním je až 10. místo Mattiase Ekströma, který bojuje se Spenglerem o druhé místo v tabulce. Po dnešku má k němu tedy blíže Kanaďan. Ralf Schumacher, který čerstvě prodloužil svoji smlouvu s týmem H.W.A., zajel až 13. čas.
Výsledky kvalifikace naleznete zde.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?