HOCKENHEIMRIGN, KVALIFIKACE; Miguel Molina připravil Jamieho Greena o jeho možnou první pole position po 5 letech. Molina tak bude posledním jezdcem, který dokázal vyhrát kvalifikaci se starým vozem DTM.
Molina, který vyhrál kvalifikaci letos také na Oscherslebenu, byl posledním ze čtveřice jezdců, kteří se vydali v Q4 na trať ke svému jednomu měřenému kolu. S roční A4 DTM byl totiž nejrychlejší i v Q3. Španěl věděl, že Jamie Green zajel svůj čas na mírně opotřebených pneumatikách Hankook, a to, co se nepovedlo ani čerstvému mistrovi DTM, Martinu Tomczykovi, ani vítězi z Zandvoortu, Miku Rockenfellerovi, se stalo realitou. Mladík zajel o 0,203s nejrychlejší čas.
Druhou řadu tedy obsadí Martin Tomczyk (Audi Phoenix tým) a Mike Rockenfeller (Audi Abt tým). Pátý čas zaznamenal Timo Scheider, kterému se letošní sezona moc nevyvedla. Šestou příčku si zajistil muž, který stál na pole position na začátku sezony, kdy závod na Hockenheimu sezonu DTM 2011 otevíral, Bruno Spengler.
Další řada patří Garymu Paffettovi a Oliveru Jarvisovi. Zklamáním je až 10. místo Mattiase Ekströma, který bojuje se Spenglerem o druhé místo v tabulce. Po dnešku má k němu tedy blíže Kanaďan. Ralf Schumacher, který čerstvě prodloužil svoji smlouvu s týmem H.W.A., zajel až 13. čas.
Výsledky kvalifikace naleznete zde.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?