Rene Rast, Jean-Karl Vernay a Richie Stanaway dostali minulý týden šanci si poprvé ve své kariéře vyzkoušet vůz DTM. Mnichovská značky BMW, která je ve stádiu příprav na vstup do DTM, jim dala v průběhu minulého týdny šanci vyzkoušet si BMW M3 DTM.
Trio mladíků si vychutnalo možnost vyzkoušet si BMW M3 DTM, které je postaveno podle nových technických regulí platných v DTM od roku 2012. Na vývoji vozu se doposud podíleli Andy Priaulx, Augusto Farfus, Jörg Müller a Dirk Müller.
"Test jsem si opravdu užil. Byla to skvělá zkušenost. V týmu jsem se cítil opravdu dobře a hodně jsem se toho naučil. Celkově jsem byl s mým výkonem spokojen. Myslím, že jsem udělal přesně to, co se ode mne očekávalo. Auto je skvělé, je to velká zábava s ním jezdit. Dynamika a skvělé brzdy, to jsou hlavní rozdíli ve srovnání s vozy, s kterými jsem mohl doposud jezdit. Rychle jsem si ale zvykl a mohl na to zatlačit," říká Rast, který je na nejlepší cestě získat titul šampióna Porsche Supercupu.
Vernay, který je šampiónem Indi Car pro rok 2010, a Stanaway, německý šampión F3, sdílejí nadšení svého kolegy: "Auto je neuvěřitelné. Má neskutečný grip a přítlak. Myslím, že moje časy na kolo bylo dobré, v průběhu testu se mi je navíc dařilo zlepšovat. Z auta jsem měl opravdu dobrý pocit," řekl Vernay.
Fanoušci DTM se navíc mohou těšit, že novou M3 DTM uvidí už na posledním závodu letošního roku na Hockenheimu, kdy s ním bude v sobotu jezdit Dirk Werner. Poté bude vůz na okruhu vystaven vedle nových strojů značek Audi a Mercedes.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.