Stuttgartská značka Mercedes-Benz světu na autosalonu ve Frankfurtu ukázala model, který bude v následujících letech nasazovat do DTM. Tím modelem je Mercedes C-Klasse Coupé.
Oficiální představení se ve Frankfurtu odehrálo necelých 24 hodin poté, co jejich současný rival z DTM, Audi, představil model A5 DTM. Ujali se ho dvě hvězdy F1 a jezdci Mercedesu, Michael Schumacher a Nico Rosberg, přítomni byli také šéf Mercedesu přes motorsport, Norbert Haug, a předseda výkonné rady Dr. Dieter Zetsche.
Stejně jako již dříve představené vozy BMW a Audi je nový Mercedes postaven podle pravidel pro rok 2012, které si kladou za cíl snížit náklady až o 40 % a výrazně zvýšit bezpečí jezdců. Mezi hlavní odlišnosti nového C-Klasse Coupé DTM ve srovnání s C-Klasse DTM patří zredukovaná aerodynamika, větší kola nebo větší zadní křídlo. Současný model má pochopitelně karbonovou karosérii a za jeho stavbou stojí sportovní oddělení Mercedesu AMG.
Konstrukce a stavba vozu Mercedes C-Coupé AMG DTM začala v červnu. Dokončení prvního stroje pak nastalo v srpnu. V pondělí poprvé Gary Paffett nový vůz testoval na Lausitzringu, kde mimo Mercedesu jezdilo také Audi a BMW. Cílem vozu je navázat na úspěchy C-Klasse DTM, které dokázalo vyhrát 84 závodů ze 156, do kterých bylo nasazeno.
Fotky naleznete zde.
zdroj: www.motorsport-total.com
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.