Stuttgartská značka Mercedes-Benz světu na autosalonu ve Frankfurtu ukázala model, který bude v následujících letech nasazovat do DTM. Tím modelem je Mercedes C-Klasse Coupé.
Oficiální představení se ve Frankfurtu odehrálo necelých 24 hodin poté, co jejich současný rival z DTM, Audi, představil model A5 DTM. Ujali se ho dvě hvězdy F1 a jezdci Mercedesu, Michael Schumacher a Nico Rosberg, přítomni byli také šéf Mercedesu přes motorsport, Norbert Haug, a předseda výkonné rady Dr. Dieter Zetsche.
Stejně jako již dříve představené vozy BMW a Audi je nový Mercedes postaven podle pravidel pro rok 2012, které si kladou za cíl snížit náklady až o 40 % a výrazně zvýšit bezpečí jezdců. Mezi hlavní odlišnosti nového C-Klasse Coupé DTM ve srovnání s C-Klasse DTM patří zredukovaná aerodynamika, větší kola nebo větší zadní křídlo. Současný model má pochopitelně karbonovou karosérii a za jeho stavbou stojí sportovní oddělení Mercedesu AMG.
Konstrukce a stavba vozu Mercedes C-Coupé AMG DTM začala v červnu. Dokončení prvního stroje pak nastalo v srpnu. V pondělí poprvé Gary Paffett nový vůz testoval na Lausitzringu, kde mimo Mercedesu jezdilo také Audi a BMW. Cílem vozu je navázat na úspěchy C-Klasse DTM, které dokázalo vyhrát 84 závodů ze 156, do kterých bylo nasazeno.
Fotky naleznete zde.
zdroj: www.motorsport-total.com
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?