Na německém Lausitzringu se právě koná první oficiální testování nových vozů DTM. Na trati je kromě BMW také Audi a Mercedes.
Na serveru www.motorsport-total.com se objevily fotografie zachycující nové BMW M3 DTM stále ještě v maskoací barvě, jak krouží po Lausitzu. Na okruhu jezdí tři M3, bavorští se tak snaží z prvního testu získat co nejvíce dat.
"Test na Lausitzringu se můžeme hodnotit pozitivně," říká šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt. Během dvou dní se za volanty vozů vystřídali čtyři jezdci: Augusto Farfus, Andy Priaulx, Jörg Müller a Dirk Müller.
"Pondělní test byl skvělý, připomnělo mi to moji historii v závodech formulí. BMW M3 DTM také produkuje velký přítlak. Ve voze jsem se cítil dobře hned od prvního vyjetí," říká Dirk Müller. Další plánovaný test se bude konat v Maďarsku na Hungaroringu 21. a 22. září. S BMW M3 DTM budou jezdit opět tito 4 jezdci.
"Naši čtyři jezdci dokázali odjet spoustu kilometrů v rámci testu na Lausitzringu a získali tak důležitá data. Bylo zajímavé testovat poprvé s našimi rivali dohromady. Zatím je ale stále moc brzy na to, aby se daly prorovnávat rozdily mezi výrobci. Gratulace Audi a Mercedesu, také budou jezdit s překrásnými vozy. Myslím, že fanoušci se mohou těšit na výbornou sezonu s BMW M3 DTM, Audi A5 DTM a Mercedesem-Benz C-Klasse Coupé AMG DTM," dodává Marquardt.
Foto zde.
zdroj: www.motorsport-total.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.