Na německém Lausitzringu se právě koná první oficiální testování nových vozů DTM. Na trati je kromě BMW také Audi a Mercedes.
Na serveru www.motorsport-total.com se objevily fotografie zachycující nové BMW M3 DTM stále ještě v maskoací barvě, jak krouží po Lausitzu. Na okruhu jezdí tři M3, bavorští se tak snaží z prvního testu získat co nejvíce dat.
"Test na Lausitzringu se můžeme hodnotit pozitivně," říká šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt. Během dvou dní se za volanty vozů vystřídali čtyři jezdci: Augusto Farfus, Andy Priaulx, Jörg Müller a Dirk Müller.
"Pondělní test byl skvělý, připomnělo mi to moji historii v závodech formulí. BMW M3 DTM také produkuje velký přítlak. Ve voze jsem se cítil dobře hned od prvního vyjetí," říká Dirk Müller. Další plánovaný test se bude konat v Maďarsku na Hungaroringu 21. a 22. září. S BMW M3 DTM budou jezdit opět tito 4 jezdci.
"Naši čtyři jezdci dokázali odjet spoustu kilometrů v rámci testu na Lausitzringu a získali tak důležitá data. Bylo zajímavé testovat poprvé s našimi rivali dohromady. Zatím je ale stále moc brzy na to, aby se daly prorovnávat rozdily mezi výrobci. Gratulace Audi a Mercedesu, také budou jezdit s překrásnými vozy. Myslím, že fanoušci se mohou těšit na výbornou sezonu s BMW M3 DTM, Audi A5 DTM a Mercedesem-Benz C-Klasse Coupé AMG DTM," dodává Marquardt.
Foto zde.
zdroj: www.motorsport-total.com
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?