Po pokaženém víkendu se Olivieru Jarvisovi nepodařilo na Brands Hatch získat ani jeden bod.
Na Red Bull Ringu na podiu, pak na bodech. Olivier Jarvis v roce 2011 neprožívá zrovna nejpovedenější sezonu. To platilo také v Brands Hatch, kde místní matador po nevydařené kvalifikaci nezačil zrovna povedený závod. "Odstartoval jsem jako čtrnáctý, takže mi bylo od začátku jasné, že to bude těžký závod. Za mokra jsme však byli hodně rychlí. Vytáhl jsem se až na osmé místo a jel jsem za Brunem Spenglerem. Když už jsem se na něj ale dotáhl, tak trať oschla."
"Zde začaly moje problémy. Měli jsme auto nastavené na mokré podmínky. Když začlo být suchu, tak mi Bruno zase poodjel. Ke konci bylo více a více sucho a já ztratil jednu pozici na úkor Jamieho. Takže jsem dojel až devátý."
Olivier se samozřejmě snažil udržet Jamieho za sebou, ale setup, který byl pro jeho Audi ze začátku výhodou, byl ke konci nevýhodou. "Ke konci mi bohužel odešly pneumatiky. Je to pro mě velmi těžká sezona, obzvláště tento víkend. Na Nürburgringu jsem měl štěstí, pak jsme byli tři závody docela rychlí. Zde jsem měl ale na suchu problémy, kvůli kterým se mi také nepovedla kvalifikace. Ne že bychom měli technické problém nebo smůlu, byli jsme prostě moc pomalí. Teď už se ale těším na další závod," uzavřel Olivier.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?