Po pokaženém víkendu se Olivieru Jarvisovi nepodařilo na Brands Hatch získat ani jeden bod.
Na Red Bull Ringu na podiu, pak na bodech. Olivier Jarvis v roce 2011 neprožívá zrovna nejpovedenější sezonu. To platilo také v Brands Hatch, kde místní matador po nevydařené kvalifikaci nezačil zrovna povedený závod. "Odstartoval jsem jako čtrnáctý, takže mi bylo od začátku jasné, že to bude těžký závod. Za mokra jsme však byli hodně rychlí. Vytáhl jsem se až na osmé místo a jel jsem za Brunem Spenglerem. Když už jsem se na něj ale dotáhl, tak trať oschla."
"Zde začaly moje problémy. Měli jsme auto nastavené na mokré podmínky. Když začlo být suchu, tak mi Bruno zase poodjel. Ke konci bylo více a více sucho a já ztratil jednu pozici na úkor Jamieho. Takže jsem dojel až devátý."
Olivier se samozřejmě snažil udržet Jamieho za sebou, ale setup, který byl pro jeho Audi ze začátku výhodou, byl ke konci nevýhodou. "Ke konci mi bohužel odešly pneumatiky. Je to pro mě velmi těžká sezona, obzvláště tento víkend. Na Nürburgringu jsem měl štěstí, pak jsme byli tři závody docela rychlí. Zde jsem měl ale na suchu problémy, kvůli kterým se mi také nepovedla kvalifikace. Ne že bychom měli technické problém nebo smůlu, byli jsme prostě moc pomalí. Teď už se ale těším na další závod," uzavřel Olivier.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?