Po pokaženém víkendu se Olivieru Jarvisovi nepodařilo na Brands Hatch získat ani jeden bod.
Na Red Bull Ringu na podiu, pak na bodech. Olivier Jarvis v roce 2011 neprožívá zrovna nejpovedenější sezonu. To platilo také v Brands Hatch, kde místní matador po nevydařené kvalifikaci nezačil zrovna povedený závod. "Odstartoval jsem jako čtrnáctý, takže mi bylo od začátku jasné, že to bude těžký závod. Za mokra jsme však byli hodně rychlí. Vytáhl jsem se až na osmé místo a jel jsem za Brunem Spenglerem. Když už jsem se na něj ale dotáhl, tak trať oschla."
"Zde začaly moje problémy. Měli jsme auto nastavené na mokré podmínky. Když začlo být suchu, tak mi Bruno zase poodjel. Ke konci bylo více a více sucho a já ztratil jednu pozici na úkor Jamieho. Takže jsem dojel až devátý."
Olivier se samozřejmě snažil udržet Jamieho za sebou, ale setup, který byl pro jeho Audi ze začátku výhodou, byl ke konci nevýhodou. "Ke konci mi bohužel odešly pneumatiky. Je to pro mě velmi těžká sezona, obzvláště tento víkend. Na Nürburgringu jsem měl štěstí, pak jsme byli tři závody docela rychlí. Zde jsem měl ale na suchu problémy, kvůli kterým se mi také nepovedla kvalifikace. Ne že bychom měli technické problém nebo smůlu, byli jsme prostě moc pomalí. Teď už se ale těším na další závod," uzavřel Olivier.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?