Po pokaženém víkendu se Olivieru Jarvisovi nepodařilo na Brands Hatch získat ani jeden bod.
Na Red Bull Ringu na podiu, pak na bodech. Olivier Jarvis v roce 2011 neprožívá zrovna nejpovedenější sezonu. To platilo také v Brands Hatch, kde místní matador po nevydařené kvalifikaci nezačil zrovna povedený závod. "Odstartoval jsem jako čtrnáctý, takže mi bylo od začátku jasné, že to bude těžký závod. Za mokra jsme však byli hodně rychlí. Vytáhl jsem se až na osmé místo a jel jsem za Brunem Spenglerem. Když už jsem se na něj ale dotáhl, tak trať oschla."
"Zde začaly moje problémy. Měli jsme auto nastavené na mokré podmínky. Když začlo být suchu, tak mi Bruno zase poodjel. Ke konci bylo více a více sucho a já ztratil jednu pozici na úkor Jamieho. Takže jsem dojel až devátý."
Olivier se samozřejmě snažil udržet Jamieho za sebou, ale setup, který byl pro jeho Audi ze začátku výhodou, byl ke konci nevýhodou. "Ke konci mi bohužel odešly pneumatiky. Je to pro mě velmi těžká sezona, obzvláště tento víkend. Na Nürburgringu jsem měl štěstí, pak jsme byli tři závody docela rychlí. Zde jsem měl ale na suchu problémy, kvůli kterým se mi také nepovedla kvalifikace. Ne že bychom měli technické problém nebo smůlu, byli jsme prostě moc pomalí. Teď už se ale těším na další závod," uzavřel Olivier.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?