Spekulace, podle kterých by mohl aktuální leader tabulky DTM, Bruno Spengler, přestoupit pro sezonu 2012 k BMW, se zdají být stále pravdivějšími.
Jen připomeňme, že Kanaďan jezdil pro Mercedes od svého vstupu do DTM v roce 2005. Jeho dosavadními nejlepšími výsledky jsou dvě druhá místa v konečných hodnoceních šampionátu.
BMW potvrdilo v průběhu letošního roku, že je v kontaktu se Spenglerem v rámci budouvání svého týmu pro sezonu 2012. Spengler tuto informaci autosportu odmítl jak potvrdit tak vyvrátit. "Nechci k této věci říkat nic víc, než jsem řekl před pár závody. Nechci se vůbec vyjadřovat," řekl Spengler.
Mnichovská automobilka zatím potrvdila pouze dva jezdce. Těmi jsou Augusto Farfus a Andy Priaulx. Jenže kokpitů pro sezonu 2012 je 6. Podle vyjádření BMW bude většina jezdců pro závody DTM rekrutováná ze současných závodníků BMW v jiných sériích, ovšem pár by jich mělo být ze současných jezdců DTM.
Bruno hned od začátku zajížděl velmi dobré výsledky
Spengler vede se 47 body tabulku DTM v letošním roce, má o 3 body víc než jezdec Audi, Martin Tomczyk.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.