Spekulace, podle kterých by mohl aktuální leader tabulky DTM, Bruno Spengler, přestoupit pro sezonu 2012 k BMW, se zdají být stále pravdivějšími.
Jen připomeňme, že Kanaďan jezdil pro Mercedes od svého vstupu do DTM v roce 2005. Jeho dosavadními nejlepšími výsledky jsou dvě druhá místa v konečných hodnoceních šampionátu.
BMW potvrdilo v průběhu letošního roku, že je v kontaktu se Spenglerem v rámci budouvání svého týmu pro sezonu 2012. Spengler tuto informaci autosportu odmítl jak potvrdit tak vyvrátit. "Nechci k této věci říkat nic víc, než jsem řekl před pár závody. Nechci se vůbec vyjadřovat," řekl Spengler.
Mnichovská automobilka zatím potrvdila pouze dva jezdce. Těmi jsou Augusto Farfus a Andy Priaulx. Jenže kokpitů pro sezonu 2012 je 6. Podle vyjádření BMW bude většina jezdců pro závody DTM rekrutováná ze současných závodníků BMW v jiných sériích, ovšem pár by jich mělo být ze současných jezdců DTM.
Bruno hned od začátku zajížděl velmi dobré výsledky
Spengler vede se 47 body tabulku DTM v letošním roce, má o 3 body víc než jezdec Audi, Martin Tomczyk.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.