Je už Spengler jednou nohou u BMW?

Spengler, Bruno
Spengler, Bruno, foto: dtm.de
iM2 30. srpna 2011 18:48
Sdílej:

Spekulace, podle kterých by mohl aktuální leader tabulky DTM, Bruno Spengler, přestoupit pro sezonu 2012 k BMW, se zdají být stále pravdivějšími.

Jen připomeňme, že Kanaďan jezdil pro Mercedes od svého vstupu do DTM v roce 2005. Jeho dosavadními nejlepšími výsledky jsou dvě druhá místa v konečných hodnoceních šampionátu.

BMW potvrdilo v průběhu letošního roku, že je v kontaktu se Spenglerem v rámci budouvání svého týmu pro sezonu 2012. Spengler tuto informaci autosportu odmítl jak potvrdit tak vyvrátit. "Nechci k této věci říkat nic víc, než jsem řekl před pár závody. Nechci se vůbec vyjadřovat," řekl Spengler.

Mnichovská automobilka zatím potrvdila pouze dva jezdce. Těmi jsou Augusto Farfus a Andy Priaulx. Jenže kokpitů pro sezonu 2012 je 6. Podle vyjádření BMW bude většina jezdců pro závody DTM rekrutováná ze současných závodníků BMW v jiných sériích, ovšem pár by jich mělo být ze současných jezdců DTM.

Bruno hned od začátku zajížděl velmi dobré výsledky

Spengler vede se 47 body tabulku DTM v letošním roce, má o 3 body víc než jezdec Audi, Martin Tomczyk.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.