I přesto, že Bruno Spengler minulý týden na Nürburgringu navýšil svoje vedení v průběžném hodnocení, tak zatím o titulu mluvit nechce. Čtyři závody před koncem sezony má jezdec H.W.A. náskok na Martina Tomczyka 7 bodů.
Jenže vloni měl Bruno náskok ještě větší, ale na titul nedosáhl. Celkově obsadil až třetí příčku za týmovými kolegy, Paulem di Restou a Garym Paffettem. "Necítím žádné rozdíly, na minulý rok nemyslím. Abych byl upřímný, tak si nepamatuji, jaká byla vloni bodová situace v této části sezony, jak jsem se cítil nebo jaký na mě byl tlak," říká Spengler.
"Pochopitelně, že cítím, že šance na vítězství tu je. Ale stále je před námi dlouhá cesta. 4 závody nabízejí ještě 40 bodů, což od nás vyžaduje tvrdou práci. Musím zůstat před každým závodem nohama na zemi a snažit se udělat maximum."
Kanaďan jezdil na Nürburgringu 40 kol za zadním křídlem vozu Audi A4 DTM Mike Rockenfellera. Druhé místo obsadil až díky chybě Němece v nájezdu do první zatáčky v předposledním kole: "Byl jsem překvapený. Rocky normálně chyby nedělá, takže jsem to nečekal. Nepotřeboval jsem moc času, abych si uvědomil, jak dobré to pro mě z hlediska šampionátu je."
"Myslím, že na Nürburgringu jsem měl dobrou rychlost na to, abych vyhrál. Kdyby se mi podařilo předjet MIka, tak bych byl Mattiasi o hodně blíž a možná bych mohl vyhrát. Je zde ale těžké předjíždět. Každopádně celkově je to dobrý výsledek," zakončil jezdec Mercedesu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.