I přesto, že Bruno Spengler minulý týden na Nürburgringu navýšil svoje vedení v průběžném hodnocení, tak zatím o titulu mluvit nechce. Čtyři závody před koncem sezony má jezdec H.W.A. náskok na Martina Tomczyka 7 bodů.
Jenže vloni měl Bruno náskok ještě větší, ale na titul nedosáhl. Celkově obsadil až třetí příčku za týmovými kolegy, Paulem di Restou a Garym Paffettem. "Necítím žádné rozdíly, na minulý rok nemyslím. Abych byl upřímný, tak si nepamatuji, jaká byla vloni bodová situace v této části sezony, jak jsem se cítil nebo jaký na mě byl tlak," říká Spengler.
"Pochopitelně, že cítím, že šance na vítězství tu je. Ale stále je před námi dlouhá cesta. 4 závody nabízejí ještě 40 bodů, což od nás vyžaduje tvrdou práci. Musím zůstat před každým závodem nohama na zemi a snažit se udělat maximum."
Kanaďan jezdil na Nürburgringu 40 kol za zadním křídlem vozu Audi A4 DTM Mike Rockenfellera. Druhé místo obsadil až díky chybě Němece v nájezdu do první zatáčky v předposledním kole: "Byl jsem překvapený. Rocky normálně chyby nedělá, takže jsem to nečekal. Nepotřeboval jsem moc času, abych si uvědomil, jak dobré to pro mě z hlediska šampionátu je."
"Myslím, že na Nürburgringu jsem měl dobrou rychlost na to, abych vyhrál. Kdyby se mi podařilo předjet MIka, tak bych byl Mattiasi o hodně blíž a možná bych mohl vyhrát. Je zde ale těžké předjíždět. Každopádně celkově je to dobrý výsledek," zakončil jezdec Mercedesu.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?