I přesto, že Bruno Spengler minulý týden na Nürburgringu navýšil svoje vedení v průběžném hodnocení, tak zatím o titulu mluvit nechce. Čtyři závody před koncem sezony má jezdec H.W.A. náskok na Martina Tomczyka 7 bodů.
Jenže vloni měl Bruno náskok ještě větší, ale na titul nedosáhl. Celkově obsadil až třetí příčku za týmovými kolegy, Paulem di Restou a Garym Paffettem. "Necítím žádné rozdíly, na minulý rok nemyslím. Abych byl upřímný, tak si nepamatuji, jaká byla vloni bodová situace v této části sezony, jak jsem se cítil nebo jaký na mě byl tlak," říká Spengler.
"Pochopitelně, že cítím, že šance na vítězství tu je. Ale stále je před námi dlouhá cesta. 4 závody nabízejí ještě 40 bodů, což od nás vyžaduje tvrdou práci. Musím zůstat před každým závodem nohama na zemi a snažit se udělat maximum."
Kanaďan jezdil na Nürburgringu 40 kol za zadním křídlem vozu Audi A4 DTM Mike Rockenfellera. Druhé místo obsadil až díky chybě Němece v nájezdu do první zatáčky v předposledním kole: "Byl jsem překvapený. Rocky normálně chyby nedělá, takže jsem to nečekal. Nepotřeboval jsem moc času, abych si uvědomil, jak dobré to pro mě z hlediska šampionátu je."
"Myslím, že na Nürburgringu jsem měl dobrou rychlost na to, abych vyhrál. Kdyby se mi podařilo předjet MIka, tak bych byl Mattiasi o hodně blíž a možná bych mohl vyhrát. Je zde ale těžké předjíždět. Každopádně celkově je to dobrý výsledek," zakončil jezdec Mercedesu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?