I přesto, že Bruno Spengler minulý týden na Nürburgringu navýšil svoje vedení v průběžném hodnocení, tak zatím o titulu mluvit nechce. Čtyři závody před koncem sezony má jezdec H.W.A. náskok na Martina Tomczyka 7 bodů.
Jenže vloni měl Bruno náskok ještě větší, ale na titul nedosáhl. Celkově obsadil až třetí příčku za týmovými kolegy, Paulem di Restou a Garym Paffettem. "Necítím žádné rozdíly, na minulý rok nemyslím. Abych byl upřímný, tak si nepamatuji, jaká byla vloni bodová situace v této části sezony, jak jsem se cítil nebo jaký na mě byl tlak," říká Spengler.
"Pochopitelně, že cítím, že šance na vítězství tu je. Ale stále je před námi dlouhá cesta. 4 závody nabízejí ještě 40 bodů, což od nás vyžaduje tvrdou práci. Musím zůstat před každým závodem nohama na zemi a snažit se udělat maximum."
Kanaďan jezdil na Nürburgringu 40 kol za zadním křídlem vozu Audi A4 DTM Mike Rockenfellera. Druhé místo obsadil až díky chybě Němece v nájezdu do první zatáčky v předposledním kole: "Byl jsem překvapený. Rocky normálně chyby nedělá, takže jsem to nečekal. Nepotřeboval jsem moc času, abych si uvědomil, jak dobré to pro mě z hlediska šampionátu je."
"Myslím, že na Nürburgringu jsem měl dobrou rychlost na to, abych vyhrál. Kdyby se mi podařilo předjet MIka, tak bych byl Mattiasi o hodně blíž a možná bych mohl vyhrát. Je zde ale těžké předjíždět. Každopádně celkově je to dobrý výsledek," zakončil jezdec Mercedesu.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?