NORISRING, ZÁVOD; Bruno Spengler dokázal vyhrát mokrý závod na německém Norisringu, který musel být kvůli dešti zkrácen. Druhý dojel Jamie Green, kterému se tak nepodařilo získat čtvrté po sobě jdoucí vítězství na této trati.
Kanaďan, kterého jeho druhé vítězství v sezoně posunulo zpět do čela průběžné tabulky před Martina Tomczyka, vedl v průběhu celého závodu, vyjímkou byly zastávky v boxech. Jamie Green musel v průběhu závodu bojovat, aby se dostal na místo druhé. Tam poskočil po bizardní nehodě Paffetta na výjezdu ze šikany v 16. kole. Spengler Paffettovi ujížděl, vypracoval si vedení až 5s, ale poté ho Green zlikvidoval. Jamie už ale Bruna předjet nedokázal, navíc se těsně za ním držel Ekström. Jako první z vedoucí trojice zajel do boxů Spengler, Ekström rychle předjel Greena, ale poté byl široký a ztratil. Po prvních povinných zastávkách byl na čele opět Spengler s větším náskokem. To už ale déšť sílil a pouhé kolo poté, co si vedoucí muž závodu přes vysílačku ztěžoval svému týmu, že je na cílové rovince až moc vody, se vedení závodu rozhodlo vyslat na trať safety-car. Jenže déšť neslábl a ani předpověď nebyla příznivá a tak se vedení závodu rozhodlo v 65 kole z 84 plánovaných vyvěsit červené vlajky a závod předčasně ukončit. Další skvělou jízdu předvedl do Norisringu vedoucí muž průběžného pořadí, Martin Tomczyk, který se dokázal na městském okruhu dostat z 10. místa na startu na 3. místo v cíli. Němci pomohla vhodně zvolená strategie, když si své dvě povinné zastávky odbyl během 3 kol (přeskočil tím Mattiase Ekströma, Ralfa Schumachera a Tima Scheidera). Ekström se nakonec propadl až na sedmé místo, chyběla mu totiž rychlost na vodě. Scheider postupoval opačně a dojel čtvrtý. Nejlepší pětku doplnil hvězdný nováček letošní sezony, Edoardo Mortara, který předjel Schumachera těsně předtím, než zajeli do boxů. Poslední bod získal Skot David Coulthard za volantem startšího Mercedesu C-Klasse AMG. Bývalý pilot Williamsu, McLarenu a Red Bullu startoval ze 13. místa a o poslední bod si to rozdal se svým kolegou Maro Engelem.
Výsledky naleznete zde.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?