 
            ZANDVOORT, KVALIFIAKCE; Bruno Spengler dokázal získat i druhé letošní pole position. Jen připomeňme, že se Kandaďan postavil na první místo na startu i v Německu na Hockenheimu.
Jezdec Mercedesu přitom nebyl nejrychlejší ani v jedné ze tří částí kvalifikace, které předcházely poslední Q4. Když už mu ale šlo o postavení na startovním roštu, tak pořádně zabral a zajel čas 1:31,805s, který už nikdo nedokázal překonat.
Když Bruno zajel svůj čas, na trati už byl pouze Jamie Green. Brit byl ve všech částech kvalifikace mezi prvními dvěma. Jenže Jamie se v poslední části s časem Spenglera nemohl měřit, zajel o 0,135s pomaleji a zítra se postaví na druhé místo.
Nejlepším jezdcem Audi byl Mike Rockenfeller, který s tovární Audi A4 DTM obsadí zítra na startu místo třetí. Ve druhé řadě ho doplní Martin Tomczyk, který má letos k dispozici pouze rok starou A4 DTM týmu Phoenix.
V nejlepší šestici je poměr mezi vozy Audi a Mercedes vyrovnaný, protože pátý čas zajel Gary Paffett s továrním Mercedesem, šestý s tovární Audi Timo Scheider. Velice slibné časy v trénincích dokázal proměnit nováček Audi, Edoardo Mortara, i v dobré postavení na startovním roštu. Patří mu sedmá příčka.
Nejlepší desítku startovního pole doplní Ralf Schumacher (HWA Mercedes), Miguel Molina (Abt Audi) a Filipe Albuquerque (Rosberg Audi). Propadákem skončila kvalifikace pro Mattiase Ekströma, který obsadil 16. příčku! Je to jeho nejhorší výsledek za 9 let v DTM! Švédovi se nepodařilo dostat ani do Q2.
Výsledky naleznete zde.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?