ZANDVOORT, KVALIFIAKCE; Bruno Spengler dokázal získat i druhé letošní pole position. Jen připomeňme, že se Kandaďan postavil na první místo na startu i v Německu na Hockenheimu.
Jezdec Mercedesu přitom nebyl nejrychlejší ani v jedné ze tří částí kvalifikace, které předcházely poslední Q4. Když už mu ale šlo o postavení na startovním roštu, tak pořádně zabral a zajel čas 1:31,805s, který už nikdo nedokázal překonat.
Když Bruno zajel svůj čas, na trati už byl pouze Jamie Green. Brit byl ve všech částech kvalifikace mezi prvními dvěma. Jenže Jamie se v poslední části s časem Spenglera nemohl měřit, zajel o 0,135s pomaleji a zítra se postaví na druhé místo.
Nejlepším jezdcem Audi byl Mike Rockenfeller, který s tovární Audi A4 DTM obsadí zítra na startu místo třetí. Ve druhé řadě ho doplní Martin Tomczyk, který má letos k dispozici pouze rok starou A4 DTM týmu Phoenix.
V nejlepší šestici je poměr mezi vozy Audi a Mercedes vyrovnaný, protože pátý čas zajel Gary Paffett s továrním Mercedesem, šestý s tovární Audi Timo Scheider. Velice slibné časy v trénincích dokázal proměnit nováček Audi, Edoardo Mortara, i v dobré postavení na startovním roštu. Patří mu sedmá příčka.
Nejlepší desítku startovního pole doplní Ralf Schumacher (HWA Mercedes), Miguel Molina (Abt Audi) a Filipe Albuquerque (Rosberg Audi). Propadákem skončila kvalifikace pro Mattiase Ekströma, který obsadil 16. příčku! Je to jeho nejhorší výsledek za 9 let v DTM! Švédovi se nepodařilo dostat ani do Q2.
Výsledky naleznete zde.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?