Má se Jarvis obávat o své místo?

Jarvis, Olivier
Jarvis, Olivier, foto: dtm.de
iM2 16. února 2011 21:11
Sdílej:

I po ne příliš výrazné sezoně 2010 ve voze aktuální specifikace Brit Oliver Jarvis věří, že bude i v roce 2011 startovat za tovární tým.

V roce 2010 dostal Oliver Jarvis poprvé možnost vyzkoušet si tovární vůz Audi A4 DTM. Jenže jeho výsledky zůstaly tak trošku za očekáváním. Jen pro srovnání, vloni získal Brit 18 bodů, tedy stejně jako v roce 2009, jenže to jezdil ještě s ročním vozem. „Jsem si jistý, že budu i nadále v továrním týmu. Letos na mě bude čekat teprve druhá sezona v novém voze,“ říká Jarvis. Zdá se, že je přesvědčen o tom, že v novém roce bude moci zaútočit na přední umístění. Vloni měl velké problémy s pneumatikami Dunlop, které jsou pro letošek nahrazeny výrobky společnosti Hankook. „Rozhodující byla nová směs pneumatik, kterou Dunlop přes zimu připravil. Ta neseděla mému jezdeckému stylu. Měli jsme snahu se s pneumatikami sžít. Poté, co jsme si na zvykl na nový vůz, se mi podařilo v některých závodech dojet na pódiovém umístění,“ říká Olivier. „Musíme si ještě počkat, zda-li budou Hankooky na všech tratích dobře fungovat. I po prvním testu na nových Dunlpech jsme byli spokojení. Během ITR testu ve Valencii jsme neměli žádné problémy.“ Musíme si však počkat, jak budou nové pneumatiky fungovat na tratích, které vyžadují nízký grip, tedy například na Lausitzringu. Pokud Jarvis dostane další šanci jezdit s aktuálním vozem, tak by měl v sezoně 2011 dojíždět na pódiu. „Tento pocit máte v DTM každý rok. Člověk si nikdy nemůže být svým kokpitem jistý. Tato sezona bude neobyčejná. Brzy přijde BMW a nikdo neví, kolik nových aut výrobci postaví. Samozřejmě, že by každý chtěl být v roce 2012 u toho,“ uzavřel Brit.
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.