Má se Jarvis obávat o své místo?

Jarvis, Olivier
Jarvis, Olivier, foto: dtm.de
iM2 16. února 2011 21:11
Sdílej:

I po ne příliš výrazné sezoně 2010 ve voze aktuální specifikace Brit Oliver Jarvis věří, že bude i v roce 2011 startovat za tovární tým.

V roce 2010 dostal Oliver Jarvis poprvé možnost vyzkoušet si tovární vůz Audi A4 DTM. Jenže jeho výsledky zůstaly tak trošku za očekáváním. Jen pro srovnání, vloni získal Brit 18 bodů, tedy stejně jako v roce 2009, jenže to jezdil ještě s ročním vozem. „Jsem si jistý, že budu i nadále v továrním týmu. Letos na mě bude čekat teprve druhá sezona v novém voze,“ říká Jarvis. Zdá se, že je přesvědčen o tom, že v novém roce bude moci zaútočit na přední umístění. Vloni měl velké problémy s pneumatikami Dunlop, které jsou pro letošek nahrazeny výrobky společnosti Hankook. „Rozhodující byla nová směs pneumatik, kterou Dunlop přes zimu připravil. Ta neseděla mému jezdeckému stylu. Měli jsme snahu se s pneumatikami sžít. Poté, co jsme si na zvykl na nový vůz, se mi podařilo v některých závodech dojet na pódiovém umístění,“ říká Olivier. „Musíme si ještě počkat, zda-li budou Hankooky na všech tratích dobře fungovat. I po prvním testu na nových Dunlpech jsme byli spokojení. Během ITR testu ve Valencii jsme neměli žádné problémy.“ Musíme si však počkat, jak budou nové pneumatiky fungovat na tratích, které vyžadují nízký grip, tedy například na Lausitzringu. Pokud Jarvis dostane další šanci jezdit s aktuálním vozem, tak by měl v sezoně 2011 dojíždět na pódiu. „Tento pocit máte v DTM každý rok. Člověk si nikdy nemůže být svým kokpitem jistý. Tato sezona bude neobyčejná. Brzy přijde BMW a nikdo neví, kolik nových aut výrobci postaví. Samozřejmě, že by každý chtěl být v roce 2012 u toho,“ uzavřel Brit.
Témata:
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?