Jamie Green věří, že pokud by se dostal pro sezonu 2011 zpět do vozu aktuální specifikace, tak je schopen zabojovat o titul.
28letý pilot přesedl z továrního vozu do rok starého stroje na začátku sezony 2009. Nicméně ani to nezabránilo Jamiemu, aby zůstal na čele DTM. V roce 2009 (v celkovém hodnocení 7.) i 2010 (v celkovém hodnocení 6.) zvítězil na Norisringu s vozem stáje Persson team.
„Skutečnost, že jsem byl umístěn do rok starého vozu, trošku přibrzdila moji kariéru. A právě vítězství s ročními vozy byla ta správná odpověď, kterou jsem potřeboval. Věřím, že kdybych měl zase k dispozici aktuální auto, tak bych byl schopný dokázat bojovat o titul. Opravdu v to doufám,“ říká Green.
"Vyhrát šampionát v DTM je těžké. Jsem zde už šest let. Chtěl bych šampionát vyhrát, ale zase nechci z DTM odejít, než šampionát nevyhraji alespoň jednou. Takže doufám, že mám před sebou dlouhou a úspěšnou kariéru."
Greenovi plány by na návrat do továrního týmu by mohly vyjít za předpokladu, že Paul di Resta odejde do F1 do týmu Force India, což by znamenalo jeho odchod z HWA. Force India však zatím svou jezdeckou sestavu neoznámilo.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?