Jamie Green věří, že pokud by se dostal pro sezonu 2011 zpět do vozu aktuální specifikace, tak je schopen zabojovat o titul.
28letý pilot přesedl z továrního vozu do rok starého stroje na začátku sezony 2009. Nicméně ani to nezabránilo Jamiemu, aby zůstal na čele DTM. V roce 2009 (v celkovém hodnocení 7.) i 2010 (v celkovém hodnocení 6.) zvítězil na Norisringu s vozem stáje Persson team.
„Skutečnost, že jsem byl umístěn do rok starého vozu, trošku přibrzdila moji kariéru. A právě vítězství s ročními vozy byla ta správná odpověď, kterou jsem potřeboval. Věřím, že kdybych měl zase k dispozici aktuální auto, tak bych byl schopný dokázat bojovat o titul. Opravdu v to doufám,“ říká Green.
"Vyhrát šampionát v DTM je těžké. Jsem zde už šest let. Chtěl bych šampionát vyhrát, ale zase nechci z DTM odejít, než šampionát nevyhraji alespoň jednou. Takže doufám, že mám před sebou dlouhou a úspěšnou kariéru."
Greenovi plány by na návrat do továrního týmu by mohly vyjít za předpokladu, že Paul di Resta odejde do F1 do týmu Force India, což by znamenalo jeho odchod z HWA. Force India však zatím svou jezdeckou sestavu neoznámilo.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?