Coulthard by měl jezdit i v roce 2011

Coulthard, David
Coulthard, David, foto: dtm.de
iM2 26. prosince 2010 21:11
Sdílej:

Mercedes a David Coulthard se rozmluvili o roce 2011. Když tedy aktuální specifikaci C-Klasse nedostane David, tak kdo? Že by se blížil návrat Jamieho Greena do továrního týmu H.W.A.?

Ještě není nic rozhodnuto, nicméně Mercedes i David Coulthard by rádi pokračovali v jejich společné práci v DTM i v roce 2011. Ale když se třináctinásobný vítěz závodu F1 opět postaví na start, tak znova v ročním voze, narozdíl od Ralfa Schumachera, který byl po jeho první sezoně v DTM povýšen do vozu aktuální specifikace. Sportovní šéf Mercedesu, Norbert Haug, pro Autosport řekl, že rozhovory o prodloužení kontraktu jsou v jednání. Že by však David usedl do nového vozu nepřipadá v úvahu. „Doufám, že u nás bude David pokračovat a momentálně o tom jednáme. Myslím, že odvedl výbornou práci. Rok zakončil ziskem bodu a zajetím nejrychlejšího kola, což je velice slušné,“ říká Haug. „Poměr sil mezi vozy specifikace 2008 a 2009 je docela vyrovnaný, kvůli tomu se tady nemůžeme o nějakém přestupu bavit. Člověk může i se starým autem ukázat, co v něm je. David mohl v tomto roce získat i lepší výsledky, ale stále se učil.“ Samotný David pořád zdůrazňuje, že nechce jezdit s novým autem, když budou v týmu jiní jezdci, kteří by si tuto šanci zasloužili více jak on. Jedním z těchto jezdců je Jamie Green. Brit jezdil čtyři sezony s novým autem, pak se ale pro rok 2009 musel přesunout do starého vozu. I se starším modelem se mu daří a dokázal i vyhrát. Nyní se tedy Greenovi naskytuje šance dostat se zpět do aktuální verze C-Klasse, pokud tedy bude nějaká volná. To by mohlo nastat v případě, že šampión, Paul di Resta, dostane místo v F1. Sportovní šéf Mercedesu, Haug, je k tomu zdrženlivý: „Paula v jeho snažení v příštím roce jezdit v F1 podporujeme. Pokud by šel do F1, tak by v DTM nastaly určité změny. Jamie je hodně zkušený a už je u nás dlouho. Uvidíme.“
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.