Tři branky, které dal Maro Engel, zapříčinily to, že fotbalový tým Michaela Schumachera vyhrál benefiční zápas ve Wiesbadenu proti prominentnímu výběru.
Díky třem brankám, které vstřelil Maro Engel, tak může mít rekordman F1, Michael Schumacher, před svou domácí GP dobrou náladu. Jeho tým totiž vyhrál včera večer v benefičním fotbalovém zápase ve Wiesbadenu proti prominentnímu výběru 5:2 (2:0) a vybral tak spoustu peněz na dobré účel. Zápas sledovalo 5650 platících diváků, tyto peníze půjdou UNICEFu a organizaci pomáhající dětem, KIO. „Podobné zápasy jsou velmi zajímavé a poslouží také pro dobrou věc,“ řekl Michael Schumacher, který měl smůlu a po poločase zůstal v kabině. Původně měl hrát i pilot Red Bullu, Sebastian Vettel, ten však kvůli nataženému svalu odřekl, protože před VC Německa nechtěl riskovat.
Michael Schumacher v Mercedesu W01 po svém návratu do F1
Pilot Virginu, Timo Glock, se zápasu účastnil jako spolukomentátor. Na hřišti jsme ještě mohli vidět Vitalie Petrova a Jaimeho Alguersuariho. Tým jezdců byl posílen ještě rekordmanem Bundesligy, Charkym Körbelem. Mezi prominenty hrála mimo jiné bývalá hvězda skoků na lyžích Sven Hannawald, boxer Artur Abraham a fotbalová mistryně Renate Lingor.Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.