Tři branky, které dal Maro Engel, zapříčinily to, že fotbalový tým Michaela Schumachera vyhrál benefiční zápas ve Wiesbadenu proti prominentnímu výběru.
Díky třem brankám, které vstřelil Maro Engel, tak může mít rekordman F1, Michael Schumacher, před svou domácí GP dobrou náladu. Jeho tým totiž vyhrál včera večer v benefičním fotbalovém zápase ve Wiesbadenu proti prominentnímu výběru 5:2 (2:0) a vybral tak spoustu peněz na dobré účel. Zápas sledovalo 5650 platících diváků, tyto peníze půjdou UNICEFu a organizaci pomáhající dětem, KIO. „Podobné zápasy jsou velmi zajímavé a poslouží také pro dobrou věc,“ řekl Michael Schumacher, který měl smůlu a po poločase zůstal v kabině. Původně měl hrát i pilot Red Bullu, Sebastian Vettel, ten však kvůli nataženému svalu odřekl, protože před VC Německa nechtěl riskovat.
Michael Schumacher v Mercedesu W01 po svém návratu do F1
Pilot Virginu, Timo Glock, se zápasu účastnil jako spolukomentátor. Na hřišti jsme ještě mohli vidět Vitalie Petrova a Jaimeho Alguersuariho. Tým jezdců byl posílen ještě rekordmanem Bundesligy, Charkym Körbelem. Mezi prominenty hrála mimo jiné bývalá hvězda skoků na lyžích Sven Hannawald, boxer Artur Abraham a fotbalová mistryně Renate Lingor.Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?