Už to byly tři roky od doby, kdy se Bruno Spengler naposledy radoval z vítězství v Deutsche Tourenwagen Masters. Tuto smolnou bilanci ukončil o uplynulém víkendu vítězstvím na Lausitzringu.
"Je to skvělý pocit, konečně zase po třech letech vyhrát. Když jsem najížděl do posledního kola, tak jsem měl husí kůži. Teď jsem nesmírně šťastný. Děkuji týmu za skvělou strategii, výborné zastávky a rychlý vůz. Vítězství bych chtěl darovat své přítelkyni, která slaví narozeniny," řekl Kanaďan po skončení závodu.
Poslední vítězství se datovalo na Norisring roku 2007
Je ale dobré připomenout, že Bruno získal vítězství díky smůle svého kolegy Paula di Resty. Skotova druhá zastávka v boxech se totiž protáhla a tak se dokázal Spengler dostat až do vedení v závodu. "Paul měl v boxech smůlu. Obvykle mívám smůlu v prvních závodech sezony já a pak musím celou sezonu dotahovat ztrátu. Rozdíl mezi mnou a Paulem byl neustále stejný a nepředjel bych ho," sympaticky přiznává Bruno.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.