Už to byly tři roky od doby, kdy se Bruno Spengler naposledy radoval z vítězství v Deutsche Tourenwagen Masters. Tuto smolnou bilanci ukončil o uplynulém víkendu vítězstvím na Lausitzringu.
"Je to skvělý pocit, konečně zase po třech letech vyhrát. Když jsem najížděl do posledního kola, tak jsem měl husí kůži. Teď jsem nesmírně šťastný. Děkuji týmu za skvělou strategii, výborné zastávky a rychlý vůz. Vítězství bych chtěl darovat své přítelkyni, která slaví narozeniny," řekl Kanaďan po skončení závodu.
Poslední vítězství se datovalo na Norisring roku 2007
Je ale dobré připomenout, že Bruno získal vítězství díky smůle svého kolegy Paula di Resty. Skotova druhá zastávka v boxech se totiž protáhla a tak se dokázal Spengler dostat až do vedení v závodu. "Paul měl v boxech smůlu. Obvykle mívám smůlu v prvních závodech sezony já a pak musím celou sezonu dotahovat ztrátu. Rozdíl mezi mnou a Paulem byl neustále stejný a nepředjel bych ho," sympaticky přiznává Bruno.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.