Už to byly tři roky od doby, kdy se Bruno Spengler naposledy radoval z vítězství v Deutsche Tourenwagen Masters. Tuto smolnou bilanci ukončil o uplynulém víkendu vítězstvím na Lausitzringu.
"Je to skvělý pocit, konečně zase po třech letech vyhrát. Když jsem najížděl do posledního kola, tak jsem měl husí kůži. Teď jsem nesmírně šťastný. Děkuji týmu za skvělou strategii, výborné zastávky a rychlý vůz. Vítězství bych chtěl darovat své přítelkyni, která slaví narozeniny," řekl Kanaďan po skončení závodu.
Poslední vítězství se datovalo na Norisring roku 2007
Je ale dobré připomenout, že Bruno získal vítězství díky smůle svého kolegy Paula di Resty. Skotova druhá zastávka v boxech se totiž protáhla a tak se dokázal Spengler dostat až do vedení v závodu. "Paul měl v boxech smůlu. Obvykle mívám smůlu v prvních závodech sezony já a pak musím celou sezonu dotahovat ztrátu. Rozdíl mezi mnou a Paulem byl neustále stejný a nepředjel bych ho," sympaticky přiznává Bruno.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.