Jarvis truchlí nad poruchou svého vozu

Jarvis, Olivier
Jarvis, Olivier, foto: dtm.de
iM2 26. května 2010 14:49
Sdílej:

Oliver Jarvis stál ve Španělsku už jednou nohou na podium, když mu náhle vůz vypověděl službu. Jednalo se o tlak paliva.

Po dobu 37 kol to vypadalo, že Oliver Jarvis získá svoje první podium pro tovární tým Audi. Až do té doby kroužil celkem jistě na třetí pozici za týmovými kolegy, Mattiasem Ekströmem a Martinem Tomczykem. Jenže v kole 38 začala jeho A4 zpomalovat, až se úplně zastavila v nájezdu do boxů. Oliverovi chybělo pouze pár metrů ke svým mechaniků, ale vůz musel nechat odstavený na začátku boxové uličky a do boxů dojít pěšky. „Během prvního a druhého stintu jsem jezdil za Bruno Spenglerem, když pak zajel podruhé k mechanikům, tak jsem dokázal své časy na kolo stlačit o zhruba 6 až 7 desetin. Když jsem pak vyjel z boxů, tak jsem byl tak vteřinu před ním. Pak už jsem pouze kontroloval tempo a snažil se dojet do cíle. Jenže osm kol před koncem se něco pokazilo...“ popisuje závod ze svého pohledu Brit. Svými loňskými výkony si řekl o místo v tovární sestavě Co jako první napadlo Olivera, když mu došel tlak paliva? „Nepublikovatelné slovo. Potom jsem si uvědomil, že jsem celý závod odváděl skvělou práci, tým předvedl dvě bezproblémové zastávky, ale vše bylo v posledních minutách závodu ztraceno. Teď jsme v šampionátu vzadu, takže budeme muset tvrdě zapracovat na nápravě.“
Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?