Martin Tomczyk byl vyloučen ze závodu ve Valencii, kde dojel na skvělém druhém místě. Němec přitom startoval až z deváté pozice na startu a předvedl krásnou stíhací jízdu. Jenže na jeho voze se objevila pneumatika, kterou v závodu nesměl použít.
Všichni, kteří se umístili v cíly závodu za Martinem Tomczykem se tak automaticky posouvají o jedno místo výše. Asi největší radost z toho má Miguel Molina, který tak získal i na domácím závodu bod za osmé místo. Odpovědnost za celý incident na sebe vzala značka Audi. Co tedy vlastně Audi porušilo? Jezdci, kteří nepostoupí do třetí kvalifikace, musí vyčlenit jednu sadu nových pneumatik, kterou už během víkendu nepoužijí. To Audi přesně podle řádů udělalo, jenže během závodu se jedna z těchto vyčleněných gum dostala na vůz Martina Tomczyka. Změna výsledků znamená, že na podium doplní vítězného Mattiase Ekströma Bruno Spengler a fantastické třetí místo získává Alexandre Prémat s roční Audi A4 DTM.
Kompletní výsledky a reportáž ze závodu naleznete zde.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?