Přinášíme Vám ohlasy nejlepší osmičky jezdců z úvodního závodu na Hockenheimu.
Gary Paffett (Salzgitter AMG Mercedes C-Klasse), vítěz:
Je to neuvěřitelné. V sobotu pole position a v neděli vítězství - tomu se říká perfektní víkend. Tým odvedl skvělou práci, když dokázal najít optimální set-up pro závod. Všem jim děkuji. Závod nebyl tak jednoduchý, jak by se mohl na první pohled zdát, musel jsem se strachovat o pneumatiky.
Bruno Spengler (Mercedes-Benz Bank AMG C-Klasse), 2. místo:
Jsem moc šťastný. Druhé místo je můj nejlepší start do sezony DTM v historii. Mohlo by to tak i nadále pokračovat. Výsledek je skvělým zadostiučiněním pro celý tým, který přes zimu opravdu tvrdě pracoval.
Jamie Green (Junge Sterne AMG Mercedes C-Klasse), 3. místo:
Velmi dobrý start do sezony nejenom pro mě, ale i pro tým. Děkuji značce Mercedes-Benz a týmu Persson Motorsport. Získat třetí místo s vozem specifikace 2008 je, jako kdybych závod vyhrál.
Paul Di Resta (AMG Mercedes C-Klasse), 4. místo:
Byl to složitý závod. Nastavení auta nebylo optimální. Důležité je, že se mi alespoň podařilo získat důležité body do tabulky jezdců.
Mike Rockenfeller (S line Audi A4 DTM), 5. místo:
Pro mě to byl velmi zajímavý závod. Měl jsem dobrý start. Dostal jsem se skoro až před Paula di Restu, ale natlačil mě na zeď. Tím jsem přišel o hodně pozic, což je velká škoda. Nebýt tohoto startu, byl bych ještě výš. Po prvním kole jsem ale až dvanáctý a musel jsem se probojovávat zpět. Auto bylo super, můj první závod s týmem Phoenix se velmi povedl.
Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM #5), 6. místo:
Jel jsem perfektní závod až doby, než mi můj inženýr Alex Stehlig řekl, že musím absolvovat ještě jednu zastávku navíc. Zastávky jako takové ale byly dobré, stejně jako auto. Pneumatiky byly na hraně životnosti. Vloni jsem měl v posledním kole defekt, letos jsem musel absolvovat jednu zastávku navíc. I tak jsem ale bojoval o čelo tabulky jezdců, to je můj cíl i pro letošek.
Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM), 7. místo:
Jsem zklamaný. Jeli jsme na trati, na které jsem v předchozích pěti startech stál pětkrát na pódium - buďto jsem vyhrál nebo byl druhý. Dnes to bylo ale něco docela jiného. Nemohl jsem vůbec nikoho předjet, bylo to hodně frustrující. Důležité ale je, že i za sedmé místo se dostávají body, které mohou být důležité.
Miguel Molina (Audi Bank A4 DTM), 8. místo:
Můj první závod DTM byl opravdu skvělá zkušenost. Už v prvním závodu jsem dokázal získat body! Po celou dobu závodu bylo moje tempo dobré, bylo to fantastické, zvláště pak druhá zastávka v boxech. Předjel jsem tak dvě auta. Děkuji celému týmu a už se těším do Valencie.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.