Přinášíme Vám ohlasy nejlepší osmičky jezdců z úvodního závodu na Hockenheimu.
Gary Paffett (Salzgitter AMG Mercedes C-Klasse), vítěz:
Je to neuvěřitelné. V sobotu pole position a v neděli vítězství - tomu se říká perfektní víkend. Tým odvedl skvělou práci, když dokázal najít optimální set-up pro závod. Všem jim děkuji. Závod nebyl tak jednoduchý, jak by se mohl na první pohled zdát, musel jsem se strachovat o pneumatiky.
Bruno Spengler (Mercedes-Benz Bank AMG C-Klasse), 2. místo:
Jsem moc šťastný. Druhé místo je můj nejlepší start do sezony DTM v historii. Mohlo by to tak i nadále pokračovat. Výsledek je skvělým zadostiučiněním pro celý tým, který přes zimu opravdu tvrdě pracoval.
Jamie Green (Junge Sterne AMG Mercedes C-Klasse), 3. místo:
Velmi dobrý start do sezony nejenom pro mě, ale i pro tým. Děkuji značce Mercedes-Benz a týmu Persson Motorsport. Získat třetí místo s vozem specifikace 2008 je, jako kdybych závod vyhrál.
Paul Di Resta (AMG Mercedes C-Klasse), 4. místo:
Byl to složitý závod. Nastavení auta nebylo optimální. Důležité je, že se mi alespoň podařilo získat důležité body do tabulky jezdců.
Mike Rockenfeller (S line Audi A4 DTM), 5. místo:
Pro mě to byl velmi zajímavý závod. Měl jsem dobrý start. Dostal jsem se skoro až před Paula di Restu, ale natlačil mě na zeď. Tím jsem přišel o hodně pozic, což je velká škoda. Nebýt tohoto startu, byl bych ještě výš. Po prvním kole jsem ale byl až dvanáctý a musel jsem se probojovávat zpět. Auto bylo super, můj první závod s týmem Phoenix se velmi povedl.
Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM #5), 6. místo:
Jel jsem perfektní závod až doby, než mi můj inženýr Alex Stehlig řekl, že musím absolvovat ještě jednu zastávku navíc. Zastávky jako takové ale byly dobré, stejně jako auto. Pneumatiky byly na hraně životnosti. Vloni jsem měl v posledním kole defekt, letos jsem musel absolvovat jednu zastávku navíc. I tak jsem ale bojoval o čelo tabulky jezdců, to je můj cíl i pro letošek.
Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM), 7. místo:
Jsem zklamaný. Jeli jsme na trati, na které jsem v předchozích pěti startech stál pětkrát na pódium - buďto jsem vyhrál nebo byl druhý. Dnes to bylo ale něco docela jiného. Nemohl jsem vůbec nikoho předjet, bylo to hodně frustrující. Důležité ale je, že i za sedmé místo se dostávají body, které mohou být důležité.
Miguel Molina (Audi Bank A4 DTM), 8. místo:
Můj první závod DTM byl opravdu skvělá zkušenost. Už v prvním závodu jsem dokázal získat body! Po celou dobu závodu bylo moje tempo dobré, bylo to fantastické, zvláště pak druhá zastávka v boxech. Předjel jsem tak dvě auta. Děkuji celému týmu a už se těším do Valencie.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.