Přinášíme Vám ohlasy nejlepší osmičky jezdců z úvodního závodu na Hockenheimu.
Gary Paffett (Salzgitter AMG Mercedes C-Klasse), vítěz:
Je to neuvěřitelné. V sobotu pole position a v neděli vítězství - tomu se říká perfektní víkend. Tým odvedl skvělou práci, když dokázal najít optimální set-up pro závod. Všem jim děkuji. Závod nebyl tak jednoduchý, jak by se mohl na první pohled zdát, musel jsem se strachovat o pneumatiky.
Bruno Spengler (Mercedes-Benz Bank AMG C-Klasse), 2. místo:
Jsem moc šťastný. Druhé místo je můj nejlepší start do sezony DTM v historii. Mohlo by to tak i nadále pokračovat. Výsledek je skvělým zadostiučiněním pro celý tým, který přes zimu opravdu tvrdě pracoval.
Jamie Green (Junge Sterne AMG Mercedes C-Klasse), 3. místo:
Velmi dobrý start do sezony nejenom pro mě, ale i pro tým. Děkuji značce Mercedes-Benz a týmu Persson Motorsport. Získat třetí místo s vozem specifikace 2008 je, jako kdybych závod vyhrál.
Paul Di Resta (AMG Mercedes C-Klasse), 4. místo:
Byl to složitý závod. Nastavení auta nebylo optimální. Důležité je, že se mi alespoň podařilo získat důležité body do tabulky jezdců.
Mike Rockenfeller (S line Audi A4 DTM), 5. místo:
Pro mě to byl velmi zajímavý závod. Měl jsem dobrý start. Dostal jsem se skoro až před Paula di Restu, ale natlačil mě na zeď. Tím jsem přišel o hodně pozic, což je velká škoda. Nebýt tohoto startu, byl bych ještě výš. Po prvním kole jsem ale byl až dvanáctý a musel jsem se probojovávat zpět. Auto bylo super, můj první závod s týmem Phoenix se velmi povedl.
Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM #5), 6. místo:
Jel jsem perfektní závod až doby, než mi můj inženýr Alex Stehlig řekl, že musím absolvovat ještě jednu zastávku navíc. Zastávky jako takové ale byly dobré, stejně jako auto. Pneumatiky byly na hraně životnosti. Vloni jsem měl v posledním kole defekt, letos jsem musel absolvovat jednu zastávku navíc. I tak jsem ale bojoval o čelo tabulky jezdců, to je můj cíl i pro letošek.
Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM), 7. místo:
Jsem zklamaný. Jeli jsme na trati, na které jsem v předchozích pěti startech stál pětkrát na pódium - buďto jsem vyhrál nebo byl druhý. Dnes to bylo ale něco docela jiného. Nemohl jsem vůbec nikoho předjet, bylo to hodně frustrující. Důležité ale je, že i za sedmé místo se dostávají body, které mohou být důležité.
Miguel Molina (Audi Bank A4 DTM), 8. místo:
Můj první závod DTM byl opravdu skvělá zkušenost. Už v prvním závodu jsem dokázal získat body! Po celou dobu závodu bylo moje tempo dobré, bylo to fantastické, zvláště pak druhá zastávka v boxech. Předjel jsem tak dvě auta. Děkuji celému týmu a už se těším do Valencie.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?