Přinášíme Vám ohlasy nejlepší osmičky jezdců z úvodního závodu na Hockenheimu.
Gary Paffett (Salzgitter AMG Mercedes C-Klasse), vítěz:
Je to neuvěřitelné. V sobotu pole position a v neděli vítězství - tomu se říká perfektní víkend. Tým odvedl skvělou práci, když dokázal najít optimální set-up pro závod. Všem jim děkuji. Závod nebyl tak jednoduchý, jak by se mohl na první pohled zdát, musel jsem se strachovat o pneumatiky.
Bruno Spengler (Mercedes-Benz Bank AMG C-Klasse), 2. místo:
Jsem moc šťastný. Druhé místo je můj nejlepší start do sezony DTM v historii. Mohlo by to tak i nadále pokračovat. Výsledek je skvělým zadostiučiněním pro celý tým, který přes zimu opravdu tvrdě pracoval.
Jamie Green (Junge Sterne AMG Mercedes C-Klasse), 3. místo:
Velmi dobrý start do sezony nejenom pro mě, ale i pro tým. Děkuji značce Mercedes-Benz a týmu Persson Motorsport. Získat třetí místo s vozem specifikace 2008 je, jako kdybych závod vyhrál.
Paul Di Resta (AMG Mercedes C-Klasse), 4. místo:
Byl to složitý závod. Nastavení auta nebylo optimální. Důležité je, že se mi alespoň podařilo získat důležité body do tabulky jezdců.
Mike Rockenfeller (S line Audi A4 DTM), 5. místo:
Pro mě to byl velmi zajímavý závod. Měl jsem dobrý start. Dostal jsem se skoro až před Paula di Restu, ale natlačil mě na zeď. Tím jsem přišel o hodně pozic, což je velká škoda. Nebýt tohoto startu, byl bych ještě výš. Po prvním kole jsem ale byl až dvanáctý a musel jsem se probojovávat zpět. Auto bylo super, můj první závod s týmem Phoenix se velmi povedl.
Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM #5), 6. místo:
Jel jsem perfektní závod až doby, než mi můj inženýr Alex Stehlig řekl, že musím absolvovat ještě jednu zastávku navíc. Zastávky jako takové ale byly dobré, stejně jako auto. Pneumatiky byly na hraně životnosti. Vloni jsem měl v posledním kole defekt, letos jsem musel absolvovat jednu zastávku navíc. I tak jsem ale bojoval o čelo tabulky jezdců, to je můj cíl i pro letošek.
Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM), 7. místo:
Jsem zklamaný. Jeli jsme na trati, na které jsem v předchozích pěti startech stál pětkrát na pódium - buďto jsem vyhrál nebo byl druhý. Dnes to bylo ale něco docela jiného. Nemohl jsem vůbec nikoho předjet, bylo to hodně frustrující. Důležité ale je, že i za sedmé místo se dostávají body, které mohou být důležité.
Miguel Molina (Audi Bank A4 DTM), 8. místo:
Můj první závod DTM byl opravdu skvělá zkušenost. Už v prvním závodu jsem dokázal získat body! Po celou dobu závodu bylo moje tempo dobré, bylo to fantastické, zvláště pak druhá zastávka v boxech. Předjel jsem tak dvě auta. Děkuji celému týmu a už se těším do Valencie.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?