V pátek nejrychleji nováček Molina

Kristensen, Tom
Kristensen, Tom, foto: dtm.de
iM2 26. března 2010 21:54
Sdílej:

Dnešní předposlední den oficiálních testů Deutsche Tourenwagen Masters ovládl 21letý Španěl Miguel Molina na Audi. 4,005 km dlouhou trať zvládl za 1:28,579s.

Nováček v DTM, Miguel Molina, se opravdu v nové serii uvádí skvěle. Již včera jezdil výborné časy, dnes své výkony korunoval nejrychlejším časem dne. Na domáci trati zajel mladý Španěl čas 1:28.579s. Místní fanoušci se již nemohou dočkat, až série DTM zavítá do Valencie k druhému závodu. Za Molinou obsadil druhou příčku značkový kolega, Mike Rockenfeller, s dalším rok starým autem. Mike zajel svůj nejlepší čas (1:28.679s) již dopoledne. V době oběda byl tedy na čele. V průběhu odpoledne už lepší čas nezajel. Třetí je další starý vůz, tentokrát Mercedes, v rukou vítěze z loňského Norisringu, Jamieho Greena. Čtvrtý je Winkelhock, který je následovaný včerejším vítězem Engelem. Oba jezdi používají opět rok stará auta. Absolutní debakl továrních strojů dnes zažily obě zúčastněné značky. Aktuální Mercedesy C-Klasse byly šestý (Spengler) a sedmý (Schumacher), to nejnovější specifikace Audi A4 DTM si rozdělily poslední dvě místa (Jarvis 9., Tomczyk 10.). Mezi tovární stroje se dokázal vklínit Chong Fu Cheng s Mercedsem. Nejpilnějším pilotem byl Oliver Jarvis se 116 koly. Výsledky pátečního dne ve Valencii: 01. Miguel Molina (Audi) - 1:28.579s - 110 kol 02. Mike Rockenfeller (Audi) - 1:28,679 - 107 03. Jamie Green (Mercedes) - 1:28,695 - 97 04. Markus Winkelhock (Audi) - 1:28,821 - 115 05. Maro Engel (Mercedes) - 1:28,982 - 90 06. Bruno Spengler (Mercedes) - 1:29,084 - 115 07. Ralf Schumacher (Mercedes) - 1:29,256 - 96 08. Chong Fu Cheng (Mercedes) - 1:29,427 - 98 09. Oliver Jarvis (Audi) - 1:29,444 - 116 10. Martin Tomczyk (Audi) - 1:29,799 - 104
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.