Valencie: Dnes nejrychleji Engel, pak 3 Audi

Engel, Maro
Engel, Maro, foto: dtm.de
iM2 25. března 2010 15:44
Sdílej:

Odpoledne zabral Mercedes, konkrétně ten rok starý v rukou Maro Engela. Jedná se o stejný vůz, se kterým jezdil včera David Coulthard, že by nějaký zázračný stroj?

Odpoledne: Dnešní nejlepší čas si překvapivě připsal Maro Engel. Na dalších místech se však již umístila zavedená dvojka Audi, která se spolu drží jako přilepení. Mluvíme o Timovi Scheiderovi a Mattiasi Ekströmovi. Scheider se však odpoledne na trati kvůli problémům s motorem ani neobjevil, jeho dopolední čas mu však stačil na druhé místo. Skvělým čtvrtým časem se prezentoval nováček série, Miguel Molina, který s rok starým vozem vypálil rybník například Spenglerovi a Schumacherovi s Mercedesem C-Klasse aktuální specifikace. Jeho výkony byly opravdu překvapením dne. Španěl byl mimo jiné nejpracovitějším jezdcem vůbec, když odkroužil 120 kol. Bruno Spengler opět porazil Ralfa Schumachera, pouze těsně za dvojicí od Mercedesu byl Mike Rockenfeller s rok starou Audi A4 DTM. Za těmito jezdci je trojice, která sice na nejrychlejší nestačí, ale mezi sebou to měli opravdu těsné. Rozdíl mezi Stoddart (8.) a Chengem (10.) byl pouze 0,019s! Výsledky čtvrtečního testu: 01. Maro Engel (Mercedes) - 1:28.949s - 90 kol 02. Timo Scheider (Audi) - 1:28.957 - 32 03. Mattias Ekström (Audi) - 1:28.992 - 96 04. Miguel Molina (Audi) - 1:29.128 - 120 05. Bruno Spengler (Mercedes) - 1:29.205 - 77 06. Ralf Schumacher (Mercedes) - 1:29.345 - 117 07. Mike Rockenfeller (Audi) - 1:29.397 - 94 08. Susie Stoddart (Mercedes) - 1:29.578 - 97 09. Katherine Legge (Audi) - 1:29.588 - 109 10. Congfu Cheng (Mercedes) - 1:29.597 - 87 Dopoledne: Stejně jako včera, tak i dnes udává Audi v dopolední sekci tón. V polovině testovacího dnes jsou na čele tři vozy A4 DTM. Dnes už se ale prosazují vozy aktuální specifikace s Timem Scheiderem (čas 1:28.957s) a Mattiasem Ekströmem (pouze o 0,035 pomalejší) za volanty. Skvělý start do své první sezony v DTM zaznamenal mladík Miguel Molina, který budle letos jezdit s rok starým vozem. Mladý Španěl dnes dopoledne získal třetí příčku, hned za dvěma dvojnásobnými šampiony DTM, se ztrátou pouze 0,171s na čelo. Nejrychlejším z Mercedesů byl v dopolední části Maro Engel s ročním vozem týmu Mücke. Maro včera nejezdil (jeho vůz pilotoval David Coulthard). Za jeho zády se umístily dva tovární Mercedesy (Spenglera a Schumachera). Schumacher se stejně jako včera drží jako stín svého týmového kolegy. Výsledky dopolední části: 01. Timo Scheider (Audi) - 1:28.957s - 32 kol 02. Mattias Ekström (Audi) - 1:28.992 - 42 03. Miguel Molina (Audi) - 1:29.128 - 50 04. Maro Engel (Mercedes) - 1:29.281 - 52 05. Bruno Spengler (Mercedes) - 1:29.317 - 37 06. Ralf Schumacher (Mercedes) - 1:29.345 - 48 07. Mike Rockenfeller (Audi) - 1:29.579 - 50 08. Katherine Legge (Audi) - 1:29.588 - 53 09. Susie Stoddart (Mercedes) - 1:29.737 - 55 10. Congfu Cheng (Mercedes) - 1:29.990 - 55
Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.