Valencie: Dnes nejrychleji Engel, pak 3 Audi

Engel, Maro
Engel, Maro, foto: dtm.de
iM2 25. března 2010 15:44
Sdílej:

Odpoledne zabral Mercedes, konkrétně ten rok starý v rukou Maro Engela. Jedná se o stejný vůz, se kterým jezdil včera David Coulthard, že by nějaký zázračný stroj?

Odpoledne: Dnešní nejlepší čas si překvapivě připsal Maro Engel. Na dalších místech se však již umístila zavedená dvojka Audi, která se spolu drží jako přilepení. Mluvíme o Timovi Scheiderovi a Mattiasi Ekströmovi. Scheider se však odpoledne na trati kvůli problémům s motorem ani neobjevil, jeho dopolední čas mu však stačil na druhé místo. Skvělým čtvrtým časem se prezentoval nováček série, Miguel Molina, který s rok starým vozem vypálil rybník například Spenglerovi a Schumacherovi s Mercedesem C-Klasse aktuální specifikace. Jeho výkony byly opravdu překvapením dne. Španěl byl mimo jiné nejpracovitějším jezdcem vůbec, když odkroužil 120 kol. Bruno Spengler opět porazil Ralfa Schumachera, pouze těsně za dvojicí od Mercedesu byl Mike Rockenfeller s rok starou Audi A4 DTM. Za těmito jezdci je trojice, která sice na nejrychlejší nestačí, ale mezi sebou to měli opravdu těsné. Rozdíl mezi Stoddart (8.) a Chengem (10.) byl pouze 0,019s! Výsledky čtvrtečního testu: 01. Maro Engel (Mercedes) - 1:28.949s - 90 kol 02. Timo Scheider (Audi) - 1:28.957 - 32 03. Mattias Ekström (Audi) - 1:28.992 - 96 04. Miguel Molina (Audi) - 1:29.128 - 120 05. Bruno Spengler (Mercedes) - 1:29.205 - 77 06. Ralf Schumacher (Mercedes) - 1:29.345 - 117 07. Mike Rockenfeller (Audi) - 1:29.397 - 94 08. Susie Stoddart (Mercedes) - 1:29.578 - 97 09. Katherine Legge (Audi) - 1:29.588 - 109 10. Congfu Cheng (Mercedes) - 1:29.597 - 87 Dopoledne: Stejně jako včera, tak i dnes udává Audi v dopolední sekci tón. V polovině testovacího dnes jsou na čele tři vozy A4 DTM. Dnes už se ale prosazují vozy aktuální specifikace s Timem Scheiderem (čas 1:28.957s) a Mattiasem Ekströmem (pouze o 0,035 pomalejší) za volanty. Skvělý start do své první sezony v DTM zaznamenal mladík Miguel Molina, který budle letos jezdit s rok starým vozem. Mladý Španěl dnes dopoledne získal třetí příčku, hned za dvěma dvojnásobnými šampiony DTM, se ztrátou pouze 0,171s na čelo. Nejrychlejším z Mercedesů byl v dopolední části Maro Engel s ročním vozem týmu Mücke. Maro včera nejezdil (jeho vůz pilotoval David Coulthard). Za jeho zády se umístily dva tovární Mercedesy (Spenglera a Schumachera). Schumacher se stejně jako včera drží jako stín svého týmového kolegy. Výsledky dopolední části: 01. Timo Scheider (Audi) - 1:28.957s - 32 kol 02. Mattias Ekström (Audi) - 1:28.992 - 42 03. Miguel Molina (Audi) - 1:29.128 - 50 04. Maro Engel (Mercedes) - 1:29.281 - 52 05. Bruno Spengler (Mercedes) - 1:29.317 - 37 06. Ralf Schumacher (Mercedes) - 1:29.345 - 48 07. Mike Rockenfeller (Audi) - 1:29.579 - 50 08. Katherine Legge (Audi) - 1:29.588 - 53 09. Susie Stoddart (Mercedes) - 1:29.737 - 55 10. Congfu Cheng (Mercedes) - 1:29.990 - 55
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.