Dvojnásobný šampión DTM, Mattias Ekström, předpokládá, že budou letošní souboje mezi jezdci ještě těsnější, než byly v loňském roce. Švéd si myslí, že vyrovnání startovního pole pomohou zmražená pravidla.
"Bude to velmi vyrovnané. Každý se pokusí z vozu vyždímat co nejvíc," říká Mattias. ITR, organizátor DTM, se rozhodlo zmrazit pravidla pro letošní sezonu, aby tak získalo více klidu na přípravu nových regulí platných od sezony 2011. "Čeká nás velmi zajímavá sezona. Rozdíly mezi vozy budou velmi malé," myslí si Ekström.
"Vyzvou bude, abychom z vozu dostali i tu poslední desetinku, která by mohla zůstat nevyužita. Jediným rozdílem ve srovnání s loňským roke budou pneumatiky," pokračuje jezdec Audi pro server touringcartimes.com.
Šampion z let 2005 a 2007 si myslí, že si to o vítězství v závodech rozdá až osm jezdců, jeho nevyjímaje: "Nebude to jednoduchý rok. Bude důležité, udržet se na předních příčkách po celou sezonu. Mezi Audi a Mercedesem to bude velmi těsné, mým cílem ale zůstává vítězství."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.