Dvojnásobný šampión DTM, Mattias Ekström, předpokládá, že budou letošní souboje mezi jezdci ještě těsnější, než byly v loňském roce. Švéd si myslí, že vyrovnání startovního pole pomohou zmražená pravidla.
"Bude to velmi vyrovnané. Každý se pokusí z vozu vyždímat co nejvíc," říká Mattias. ITR, organizátor DTM, se rozhodlo zmrazit pravidla pro letošní sezonu, aby tak získalo více klidu na přípravu nových regulí platných od sezony 2011. "Čeká nás velmi zajímavá sezona. Rozdíly mezi vozy budou velmi malé," myslí si Ekström.
"Vyzvou bude, abychom z vozu dostali i tu poslední desetinku, která by mohla zůstat nevyužita. Jediným rozdílem ve srovnání s loňským roke budou pneumatiky," pokračuje jezdec Audi pro server touringcartimes.com.
Šampion z let 2005 a 2007 si myslí, že si to o vítězství v závodech rozdá až osm jezdců, jeho nevyjímaje: "Nebude to jednoduchý rok. Bude důležité, udržet se na předních příčkách po celou sezonu. Mezi Audi a Mercedesem to bude velmi těsné, mým cílem ale zůstává vítězství."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?