Anthony Davidson testoval pro Audi

Kristensen, Tom
Kristensen, Tom, foto: Audi Sport Press
iM2 23. ledna 2010 23:11
Sdílej:

Bývalý pilot F1, Anthony Davidson, který se ve formuli 1 poprvé objevil v roce 2001 a svoje účinkování ukončil v roce 2008 v týmu Super Aguri, testoval vůz Audi A4 DTM.

„Závodění v DTM by mě určitě zajímalo. Pozvali mě, abych si zkusil vůz Audi A4 DTM a značku jako Audi nikdy nemůžete odmítnout,“ říká Brit. „Snažil jsem se o návrat do formule 1 a stále na tom pracuji. V současnosti jsou ale moje šance mizivé, a tak jsem se rozhodl poohlédnout se po místě i v jiných sériích.“ Společně s Davidsonem se testů ve Španělsku zúčastnili Mika Maki a Jean-Karl Vernay, oba ze série F3 Euro Series, jezdci Carrera Cupu Rene Rast a Jan Seyffarthand, bývalý pilot A1GP Filipe Albuquerque a jezdec Formule Renault 3.5 Miguel Molina. Na závěr Anthony prohlásil, že pokud by se mu naskytla šance jezdit v DTM, tak by byl víc než poctěn: „Vždycky jsem chtěl jezdit v DTM, je to skvělá série.“
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.