Ekström vítá nového kolegu Jarvise

Ekström, Mattias
Ekström, Mattias, foto: dtm.de
iM2 1. ledna 2010 20:54
Sdílej:

Dvojnásobný šampión DTM, Mattias Ekström, věří, že rozhodnutí Audi o povýšení Olivera Jarvise z juniorky do továrního týmu Audi Sport Team Abt Sportsline je dobrým krokem, který pomůže této značce.

Jarvis strávil dva roky v ročních vozech Audi A4 DTM. Během těchto dvou let dokazoval skvělou výkonnost (jmenujme například třetí místo z prvního závodu sezony 2009 na Hockenheimu nebo druhé z Zadvoortu 2009), to neuniklo značce Audi, která se rozhodla povolat Brita do továrního týmu. Jarvis zaplní místo v továrním týmu, které vzniklo po odchodu Toma Kristensena z DTM. Šéfové Audi se rozhodli, že si Oliver zaslouží odměnu za skvělou práci. Na výkony nového kolegy se zastavil i zkušený jezdec DTM, Mattias Ekström: „Sledoval jsem pokrok, který Oliver za poslední dva roky udělal. Myslím, že si zaslouží dostat příležitost startovat s nejlepším vozem v DTM za nejlepší tým DTM.“ Loňský rok Jarvisovi podle jeho slov nevyšel úplně ideálně... Ekström zanedlouho absolvuje předsezónní test Audi právě s Jarvisem: „Je naplánovaný test, na kterém se s Oliverem potkám. Jsem si jistý, že si spolu užijeme spoustu legrace. Takže Olly, vítej v týmu. Už se těším na rok 2010, na tvoji rychlost, britský humor a zápal pro závody.“ Pro Ekströma byl rok 2009 vůbec jedním z nejhorších v jeho dosavadní kariéře v DTM. Švéd nevyhrál ani jeden závod (i když k tomu měl několikrát blízko). Ovšem jeho tým získal opět titul zásluhou kolegy Tima Scheidera. Jezdci Audi si mezi sebe rozdělili 4 vítězství. ... v roce 2008 patřil mezi příjemná překvapení.
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.