Navzdory tomu, že během tohoto týdne Gary Paffett absolvoval testy s vozem F1, Brit nepředpokládá, že by mohl v F1 najít místo, a tak by rád zůstal i nadále v DTM.
Zatím ani nebylo potvrzeno, že by si měl Gary udržet pozici testovacího jezdce v McLarenu. Kdyby se mu to ale podařilo, tak by měl McLaren kompletně britskou sestavu (jezdci Hamilton-Button). "Pracovat s Lewisem a Jensonem v jednom týmu, ještě k tomu britském, by pro mě byla skvělá příležitost. Dovedete si představit všechno to šílenství před VC Velké Británie? Chtěl bych to zažít," připouští Gary.
Na otázku, zda by raději zůstal v DTM nebo by startoval za nějaký tým v F1, Gary odpověděl: "Zvažuji všechny nabídky, ale abych byl upřímný, tak další rok v DTM vypadá asi nejpravděpodobněji. V F1 je sice víc týmu, ale sehnat místo v některém z nich je hondě těžké," říká Brit.
Pokud by Gary Paffett v DTM zůstal, tak by pravděpodobně startoval za tovární tým Mercedesu, H.W.A. Gary by tak jezdil s nejnovější specifikací Mercedesu C-Klasse. Spekuluje se ale, že by Mercedes mohl obměnit jezdce v H.W.A. týmu, aby tak posílil svoje šance na zisk titulu. Tato obměna by se ale Garyho týkat neměla.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?