Navzdory tomu, že během tohoto týdne Gary Paffett absolvoval testy s vozem F1, Brit nepředpokládá, že by mohl v F1 najít místo, a tak by rád zůstal i nadále v DTM.
Zatím ani nebylo potvrzeno, že by si měl Gary udržet pozici testovacího jezdce v McLarenu. Kdyby se mu to ale podařilo, tak by měl McLaren kompletně britskou sestavu (jezdci Hamilton-Button). "Pracovat s Lewisem a Jensonem v jednom týmu, ještě k tomu britském, by pro mě byla skvělá příležitost. Dovedete si představit všechno to šílenství před VC Velké Británie? Chtěl bych to zažít," připouští Gary.
Na otázku, zda by raději zůstal v DTM nebo by startoval za nějaký tým v F1, Gary odpověděl: "Zvažuji všechny nabídky, ale abych byl upřímný, tak další rok v DTM vypadá asi nejpravděpodobněji. V F1 je sice víc týmu, ale sehnat místo v některém z nich je hondě těžké," říká Brit.
Pokud by Gary Paffett v DTM zůstal, tak by pravděpodobně startoval za tovární tým Mercedesu, H.W.A. Gary by tak jezdil s nejnovější specifikací Mercedesu C-Klasse. Spekuluje se ale, že by Mercedes mohl obměnit jezdce v H.W.A. týmu, aby tak posílil svoje šance na zisk titulu. Tato obměna by se ale Garyho týkat neměla.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?