Ve Francii se v roce 2010 nepojede

Engel, Maro
Engel, Maro, foto: dtm.de
iM2 24. listopadu 2009 16:09
Sdílej:

DTM příští rok ve Francii nepojede, i když má s Dijonem podepsanou smlouvu na tři roky.

„Investice Dijonu do konání podniku DTM byly až moc vysoké,“ řekl mluvčí ITR, proméra DTM, Autosportu. Organizátoři závodu však mají s ITR podepsanou smlouvu na tři roky, ze které uplynul jen jeden rok. I tak pojede DTM příští rok na deseti okruzích. Náhradní trať však nebude ve Francii „Chtěli bychom zachovat 10 závodů, takže se poohlédneme po nějaké jiné trati, abychom někde nemuseli jet dvakrát. Ale nebude to ve Francii,“ řekl mluvčí ITR. Zatím však nepadlo žádné konkrétně jméno trati vše je tak otevřené.
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.