Ve Francii se v roce 2010 nepojede

Engel, Maro
Engel, Maro, foto: dtm.de
iM2 24. listopadu 2009 16:09
Sdílej:

DTM příští rok ve Francii nepojede, i když má s Dijonem podepsanou smlouvu na tři roky.

„Investice Dijonu do konání podniku DTM byly až moc vysoké,“ řekl mluvčí ITR, proméra DTM, Autosportu. Organizátoři závodu však mají s ITR podepsanou smlouvu na tři roky, ze které uplynul jen jeden rok. I tak pojede DTM příští rok na deseti okruzích. Náhradní trať však nebude ve Francii „Chtěli bychom zachovat 10 závodů, takže se poohlédneme po nějaké jiné trati, abychom někde nemuseli jet dvakrát. Ale nebude to ve Francii,“ řekl mluvčí ITR. Zatím však nepadlo žádné konkrétně jméno trati vše je tak otevřené.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?