DTM může mít nového šampióna již ve Francii

Scheider, Timo
Scheider, Timo, foto: dtm.de
iM2 6. října 2009 17:15
Sdílej:

Dva závody, dvacet bodů, to jsou hodnoty, které ještě zbývají v šampionátu DTM roku 2009. Vedoucí muž průběžného pořadí a také úřadující šampión, Timo Scheider, si může zajistit titul již tento víkend ve Francii!

Scheiderův nejbližší pronásledovatel je jeho týmový kolega, Mattias Ekström, který ztrácí na čelo 12 bodů. Pro Tima naštěstí až třetí je nejlepší Mercedes, který pilotuje Gary Paffett, ten ale ztrácí bodů 14. Situace je taková, že i kdyby Ekström závod v Dijonu vyhrál a Timo byl druhý, tak to zajistí Němci titul. I kdyby se oběma jezdcům podařilo v konečném účtování posbírat stejný počet bodů i vítězství, i tak by titul náležel Timu Scheiderovi, protože má více druhých míst. Když ale Scheider dojede v Dijonu třetí a hůř, tak stačí, aby buďto Paffett nebo Ekström dokončili na bodech před ním, a o titulu se rozhodne až na Hockenheimu!
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.