Legge: Nejrychlejší kolo podtrhuje zlepšení

Legge, Katherine
Legge, Katherine, foto: dtm.de
iM2 9. července 2009 09:42
Sdílej:

Katherine Legge si opravdu užívala svůj nejúspěšnější víkend v DTM. Zajímavé je, že se této dámě dařilo právě na městském Norisringu. Legge ovšem není spokojena na 100%, protože nebýt jedné chyby, mohla dokončit závod ještě lépe.

Britka, která jezdí s rok starou Audi A4 DTM a vloni měla k dispozici dva roky starou Audi A4 DTM, ukázala na minulém závodu opravdu skvělou rychlost, když v kvalifikaci získala pátou příčku. Určitě se Katherine mohly hodit zkušenosti z městských okruhů, které získala za doby působení v Champ Car (americké formule). Katherinin výkon v kvalifikaci byl nejlepší ženský výsledek v novodobé historii DTM. Pochopitelně se také stala nejrychlejším jezdcem s rok starým vozem. „Bylo to fantastické! Vše šlo podle plánu a tým odvedl opravdu fantastickou práci. Myslím, že jsme si tuto pozici opravdu zasloužili. Závodit ve třetí části kvalifikace bylo velmi zajímavé. Bohužel jsem musela zajet do boxů zrovna v době, kdy se trať zrychlovala. Zrovna v té době jsem ale dokončila všech 8 kol, která jsou povolena,“ řekla po kvalifikace Legge. První kontakt s DTM - test na Oscherslebenu Bohužel naděje na první body v DTM se rozplynuly hned po stratu. Katherine se nepovedl start a propadla se až na 14. místo. Bylo jasné, že už nemá co ztratit, a tak jsme se dočkali v jejím podání nejrychlejšího kola závodu. Mělo hodnotu 48,620s, jedná se tak o první nejrychlejší kolo v historii DTM, které zajela žena! Nakonec Legge projela cílem na 12. příčce. Vloni byla Katherine s dva roky starým autem bez šance „Byl to zajímavý závod, moje pocity jsou rozdílné. Start byl velkým zklamáním, zhasl mi motor. Auto chtělo totiž odstartovat ještě před startem. Ulitému startu se mi podařilo zabránit pouze za cenu zhasnutí motoru. Myslím, že si teď budu muset starty pořádně natrénovat. Jak můj výkon v kvalifikaci, tak nejrychlejší kolo v závodu dokázaly, že je moje rychlost v pořádku. Musím se pouze soustředit na to, abych nedělala chyby,“ zakončila svoje výprávění Katherine Legge.
Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.