V posledním dni testů se situace otočila a jezdci Mercedesu opanovali první dvě příčky průběžného pořadí. Až za nimi se seřadila skupinka jezdců na ingolstadtských speciálech Audi A4 DTM.
Až na konci dne se do čela výsledkové listiny dostal Kanaďan ve službách továrního týmu Mercedes Bruno Spengler. Ten porazil o 0,038s svého týmového kolegu Paula di Restu, který byl ve vedení v průběhu skoro celéh dne. Oba jeli s aktuální specifikací Mercedesu C-Klasse. Další Mercedes, tentokrát rok starý, se Susi Stoddart byl až sedmý. Jedná se ale o rok starý stroj.
Dán Kristensen byl třetí, když na oba Mercedesy na čele ztratil 0,5s. Po něm je ve výslekové listině obrovská propast, když čtvrtý Rockenfeller ztrácí se svou rok starou Audi na čelo 1,5s! Překvapivé je až poslední místo továrního jezdce Audi Martina Tomczyka, který odjel sice nejvíce kol (118!), ale se ztrátou 2,743 byl výrazně nejpomalejší.
Třetí den testů byl zároveň posledním dnem prvního předsezóního testu. Teď se týmy přesunou na prezentaci do Düsseldorfu, která se odehraje už tento víkend. Další test před startem nové sezony startuje 27. května na německém Hockenheimu.
Výsledky:
1 Spengler Bruno, Mercedes-Benz Bank, AMG Mercedes C-Klasse, 110, 1:19.457 2 di Resta Paul, AMG Mercedes C-Klasse, 99, 1:19.495, + 0.038 3 Kristensen Tom, Team Abt Sportsline, Audi A4 DTM, 69, 1:20.029, + 0.572 4 Rockenfeller Mike, Team Rosberg, Audi A4 DTM, 40, 1:20.945, + 1.488 5 Jarvis Oliver, Team Phoenix, Audi A4 DTM, 24, 1:20.992, + 1.535 6 Ekström Mattias, Team Abt Sportsline, Audi A4 DTM, 84, 1:21.103, + 1.646 7 Stoddart Susie, Junge Sterne, AMG Mercedes C-Klasse, 78, 1:21.385, + 1.928 8 Winkelhock Markus, Team Rosberg, Audi A4 DTM, 26, 1:21.626, + 2.169 9 Legge Katherine, Team Abt Sportsline, Audi A4 DTM, 74, 1:21.633, + 2.176 10 Prémat Alexandre, Team Phoenix, Audi A4 DTM, 29, 1:21.884, + 2.427 11 Tomczyk Martin, Team Abt Sportsline, Audi A4 DTM, 118, 1:22.200, + 2.743
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?