V posledním dni testů se situace otočila a jezdci Mercedesu opanovali první dvě příčky průběžného pořadí. Až za nimi se seřadila skupinka jezdců na ingolstadtských speciálech Audi A4 DTM.
Až na konci dne se do čela výsledkové listiny dostal Kanaďan ve službách továrního týmu Mercedes Bruno Spengler. Ten porazil o 0,038s svého týmového kolegu Paula di Restu, který byl ve vedení v průběhu skoro celéh dne. Oba jeli s aktuální specifikací Mercedesu C-Klasse. Další Mercedes, tentokrát rok starý, se Susi Stoddart byl až sedmý. Jedná se ale o rok starý stroj.
Dán Kristensen byl třetí, když na oba Mercedesy na čele ztratil 0,5s. Po něm je ve výslekové listině obrovská propast, když čtvrtý Rockenfeller ztrácí se svou rok starou Audi na čelo 1,5s! Překvapivé je až poslední místo továrního jezdce Audi Martina Tomczyka, který odjel sice nejvíce kol (118!), ale se ztrátou 2,743 byl výrazně nejpomalejší.
Třetí den testů byl zároveň posledním dnem prvního předsezóního testu. Teď se týmy přesunou na prezentaci do Düsseldorfu, která se odehraje už tento víkend. Další test před startem nové sezony startuje 27. května na německém Hockenheimu.
Výsledky:
1 Spengler Bruno, Mercedes-Benz Bank, AMG Mercedes C-Klasse, 110, 1:19.457 2 di Resta Paul, AMG Mercedes C-Klasse, 99, 1:19.495, + 0.038 3 Kristensen Tom, Team Abt Sportsline, Audi A4 DTM, 69, 1:20.029, + 0.572 4 Rockenfeller Mike, Team Rosberg, Audi A4 DTM, 40, 1:20.945, + 1.488 5 Jarvis Oliver, Team Phoenix, Audi A4 DTM, 24, 1:20.992, + 1.535 6 Ekström Mattias, Team Abt Sportsline, Audi A4 DTM, 84, 1:21.103, + 1.646 7 Stoddart Susie, Junge Sterne, AMG Mercedes C-Klasse, 78, 1:21.385, + 1.928 8 Winkelhock Markus, Team Rosberg, Audi A4 DTM, 26, 1:21.626, + 2.169 9 Legge Katherine, Team Abt Sportsline, Audi A4 DTM, 74, 1:21.633, + 2.176 10 Prémat Alexandre, Team Phoenix, Audi A4 DTM, 29, 1:21.884, + 2.427 11 Tomczyk Martin, Team Abt Sportsline, Audi A4 DTM, 118, 1:22.200, + 2.743
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?