TEST, DIJON; Už po skončení dopolední části testů byl na čele a na čele se udržel až do konce prvního testovacího dne. Řeč je o Oliveru Jarvisovi, který dokázal se svou rok starou Audi A4 DTM zajet čas 1:10,185s.
Na druhé místo dokázal dostat svou Audi A4 DTM Mike Rockenfeller (+0,237s), kterého na provizorních stupních vítězů doplnil Mattias Ekström (+0,494s) s aktuální specifikací A4ky. I na dalších pozicích můžeme najít jezdce stáje Audi. Tovární piloti Kristensen a Scheider získali pozici čtvrtou, respektive pátou. Úřadující šampión DTM Scheider okroužil 61 kol, což znamená vzdálenost 231,861 kilometrů!
Nejrychlejším jezdcem s AMG Mercedesem C-Klasse byl na konci dne Mathias Lauda, když dokázal porazit i zkušenějšího Jamieho Greena (netovární stroj!) a bývalého šampióna DTM Garyho Paffetta, který jezdil s aktuální specifikací Mercedesu. Za touto trojicí se umístil Ralf Schumacher také s aktuálním Mercedesem C-Klasse, když jeho ztráta na týmové kolegy nebyla až tak velká.
Závěr výsledků opanovaly dva vozy stáje Koles, když rychlejším byl Christian Bakkerud, který dokázal překonat o více jak vteřinu Johanna Seidlitze. Testy pokračují i ve středu.
Výsledky:
1. Jarvis Oliver, Team Phoenix, Audi A4 DTM, 95, 1:10.185
2.Rockenfeller Mike, Team Rosberg, Audi A4 DTM, 109, 1:10.422, + 0.237
3. Ekström Mattias, Team Abt Sportsline Audi A4 DTM, 105, 1:10.916, + 0.731
4. Kristensen Tom, Team Abt Sportsline, Audi A4 DTM, 90, 1:11.068, + 0.883
5. Scheider Timo, Team Abt Sportsline, Audi A4 DTM, 97, 1:11.173, + 0.988
6. Lauda Mathias, AMG Mercedes C-Klasse, 102, 1:11.233, + 1.048
7. Green Jamie, JungeSterne, AMG Mercedes C-Klasse, 103, 1:11.254, + 1.069
8. Paffett Gary, Mercedes-Benz Bank, AMG Mercedes C-Klasse, 76, 1:11.369, + 1.184
9. Schumacher Ralf, AMG Mercedes C-Klasse, 71, 1:11.583, + 1.398
10. Bakkerud Christian, Kolles Audi A4 DTM, 49, 1:11.910, + 1.725
11. Seidlitz Johann, Kolles Audi A4 DTM, 7, 1:13.020, + 2.835
legenda: pořadí, jméno, tým, vůz, počet kol, čas, ztráta
Stalo se
Test ojetiny Ford Mustang Fastback GT - plnotučný „muscle car“ s manuálem a osmiválcem
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Test ojetiny BMW M440i Gran Coupé – rodinný sporťák
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?