První den na čele Jarvis s rok starou Audi!

Jarvis, Olivier
Jarvis, Olivier, foto: dtm.de
iM2 15. dubna 2009 17:16
Sdílej:

TEST, DIJON; Už po skončení dopolední části testů byl na čele a na čele se udržel až do konce prvního testovacího dne. Řeč je o Oliveru Jarvisovi, který dokázal se svou rok starou Audi A4 DTM zajet čas 1:10,185s.

Na druhé místo dokázal dostat svou Audi A4 DTM Mike Rockenfeller (+0,237s), kterého na provizorních stupních vítězů doplnil Mattias Ekström (+0,494s) s aktuální specifikací A4ky. I na dalších pozicích můžeme najít jezdce stáje Audi. Tovární piloti Kristensen a Scheider získali pozici čtvrtou, respektive pátou. Úřadující šampión DTM Scheider okroužil 61 kol, což znamená vzdálenost 231,861 kilometrů! Nejrychlejším jezdcem s AMG Mercedesem C-Klasse byl na konci dne Mathias Lauda, když dokázal porazit i zkušenějšího Jamieho Greena (netovární stroj!) a bývalého šampióna DTM Garyho Paffetta, který jezdil s aktuální specifikací Mercedesu. Za touto trojicí se umístil Ralf Schumacher také s aktuálním Mercedesem C-Klasse, když jeho ztráta na týmové kolegy nebyla až tak velká. Závěr výsledků opanovaly dva vozy stáje Koles, když rychlejším byl Christian Bakkerud, který dokázal překonat o více jak vteřinu Johanna Seidlitze. Testy pokračují i ve středu. Výsledky: 1. Jarvis Oliver, Team Phoenix, Audi A4 DTM, 95, 1:10.185   2.Rockenfeller Mike, Team Rosberg, Audi A4 DTM, 109, 1:10.422, + 0.237 3. Ekström Mattias, Team Abt Sportsline Audi A4 DTM, 105, 1:10.916, + 0.731 4. Kristensen Tom, Team Abt Sportsline, Audi A4 DTM, 90, 1:11.068, + 0.883 5. Scheider Timo, Team Abt Sportsline, Audi A4 DTM, 97, 1:11.173, + 0.988 6. Lauda Mathias, AMG Mercedes C-Klasse, 102, 1:11.233, + 1.048 7. Green Jamie, JungeSterne, AMG Mercedes C-Klasse, 103, 1:11.254, + 1.069 8. Paffett Gary, Mercedes-Benz Bank, AMG Mercedes C-Klasse, 76, 1:11.369, + 1.184 9. Schumacher Ralf, AMG Mercedes C-Klasse, 71, 1:11.583, + 1.398 10. Bakkerud Christian, Kolles Audi A4 DTM, 49, 1:11.910, + 1.725 11. Seidlitz Johann, Kolles Audi A4 DTM, 7, 1:13.020, + 2.835 legenda: pořadí, jméno, tým, vůz, počet kol, čas, ztráta
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?