První den na čele Jarvis s rok starou Audi!

Jarvis, Olivier
Jarvis, Olivier, foto: dtm.de
iM2 15. dubna 2009 17:16
Sdílej:

TEST, DIJON; Už po skončení dopolední části testů byl na čele a na čele se udržel až do konce prvního testovacího dne. Řeč je o Oliveru Jarvisovi, který dokázal se svou rok starou Audi A4 DTM zajet čas 1:10,185s.

Na druhé místo dokázal dostat svou Audi A4 DTM Mike Rockenfeller (+0,237s), kterého na provizorních stupních vítězů doplnil Mattias Ekström (+0,494s) s aktuální specifikací A4ky. I na dalších pozicích můžeme najít jezdce stáje Audi. Tovární piloti Kristensen a Scheider získali pozici čtvrtou, respektive pátou. Úřadující šampión DTM Scheider okroužil 61 kol, což znamená vzdálenost 231,861 kilometrů! Nejrychlejším jezdcem s AMG Mercedesem C-Klasse byl na konci dne Mathias Lauda, když dokázal porazit i zkušenějšího Jamieho Greena (netovární stroj!) a bývalého šampióna DTM Garyho Paffetta, který jezdil s aktuální specifikací Mercedesu. Za touto trojicí se umístil Ralf Schumacher také s aktuálním Mercedesem C-Klasse, když jeho ztráta na týmové kolegy nebyla až tak velká. Závěr výsledků opanovaly dva vozy stáje Koles, když rychlejším byl Christian Bakkerud, který dokázal překonat o více jak vteřinu Johanna Seidlitze. Testy pokračují i ve středu. Výsledky: 1. Jarvis Oliver, Team Phoenix, Audi A4 DTM, 95, 1:10.185   2.Rockenfeller Mike, Team Rosberg, Audi A4 DTM, 109, 1:10.422, + 0.237 3. Ekström Mattias, Team Abt Sportsline Audi A4 DTM, 105, 1:10.916, + 0.731 4. Kristensen Tom, Team Abt Sportsline, Audi A4 DTM, 90, 1:11.068, + 0.883 5. Scheider Timo, Team Abt Sportsline, Audi A4 DTM, 97, 1:11.173, + 0.988 6. Lauda Mathias, AMG Mercedes C-Klasse, 102, 1:11.233, + 1.048 7. Green Jamie, JungeSterne, AMG Mercedes C-Klasse, 103, 1:11.254, + 1.069 8. Paffett Gary, Mercedes-Benz Bank, AMG Mercedes C-Klasse, 76, 1:11.369, + 1.184 9. Schumacher Ralf, AMG Mercedes C-Klasse, 71, 1:11.583, + 1.398 10. Bakkerud Christian, Kolles Audi A4 DTM, 49, 1:11.910, + 1.725 11. Seidlitz Johann, Kolles Audi A4 DTM, 7, 1:13.020, + 2.835 legenda: pořadí, jméno, tým, vůz, počet kol, čas, ztráta
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.