Dva bývalí jezdci DTM si myslí, že Ralfovi přestup do továrního týmu H.W.A. pomůže k tomu, aby se zapojil do boje o mety nejvyšší. Je jejich úvaha správná?
Podle dvojnásobného mistra světa vozů formule 1 Miki Häkkinena můžeme v souvislosti s Ralfem Schumacherem letos mluvit o možném zisku titulu. Mika věří, že přestup do továrního týmu Ralfovi hodně pomůže: "S jedním rokem zkušeností v DTM má Ralf potenciál, aby se zapojil do boje o vítězství, možná dokoce i o titul." Fin v DTM sice pár vítězství získal, ale na boj o titul to nikdy nestačilo, podaří se to tedy jeho bývalému protivníkovi z F1?
Také rekordman série DTM Bernd Schneider by si na Schumiho II vsadil. Podle Bernda se Schumacher už v prvním roce docela solidně zapojil do bojů v DTM: "Teď to bude pro Ralfa teprve druhá sezóna, ale je to prvotřídní jezdec i chlap. Myslím, že si s tím poradí." Jak si s tím poradí jeho krajan se teprve uvidí...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?