Dva bývalí jezdci DTM si myslí, že Ralfovi přestup do továrního týmu H.W.A. pomůže k tomu, aby se zapojil do boje o mety nejvyšší. Je jejich úvaha správná?
Podle dvojnásobného mistra světa vozů formule 1 Miki Häkkinena můžeme v souvislosti s Ralfem Schumacherem letos mluvit o možném zisku titulu. Mika věří, že přestup do továrního týmu Ralfovi hodně pomůže: "S jedním rokem zkušeností v DTM má Ralf potenciál, aby se zapojil do boje o vítězství, možná dokoce i o titul." Fin v DTM sice pár vítězství získal, ale na boj o titul to nikdy nestačilo, podaří se to tedy jeho bývalému protivníkovi z F1?
Také rekordman série DTM Bernd Schneider by si na Schumiho II vsadil. Podle Bernda se Schumacher už v prvním roce docela solidně zapojil do bojů v DTM: "Teď to bude pro Ralfa teprve druhá sezóna, ale je to prvotřídní jezdec i chlap. Myslím, že si s tím poradí." Jak si s tím poradí jeho krajan se teprve uvidí...
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.