Co dělají Bernd Schneider a Klaus Ludwig?

Schneider, Bernd
Schneider, Bernd, foto: berndschneider.com
iM2 7. února 2009 16:52
Sdílej:

Bernd Schneider a Klaus Ludwig, kteří úspěšně závodili pro Mercedes v DTM, jsou momentálně vyslanci Mercedesu a AMG, testovacími jezdci a instruktory. Mercedes a AMG si tak pojistily služby významných jezdců.

Bernd Schneider jel 26. října na Hockenheimu svůj poslední závod v DTM. Momentálně by mělo být náplní jeho práce pomáhat AMG při vývoji vozů, dále by měl být jako instruktor na AMG Driving Academy. Také by se měl více věnovat rozhovorům s novináři. „Pro mě je to logický krok. Skončil jsem závodní kariéru a teď budu pomáhat AMG. V týmu AMG Mercedes jsem zažil většinu a zároveň ty nejlepší úspěchy moji závodní kariéry. Teď se již těším na nový úkol. Budu testovacím jezdcem AMG, instruktorem a mediální tváří AMG,“ říká rekordman DTM Schneider. Bernd na cestě za svým posledním titulem v roce 2006. Pro mnoho fanoušků DTM je stále Klaus Ludwig velkým pojmem. Vedle Bernda Schneidera patří mezi nejvýznamnější německé profesionální závodníky. V letech 1985 až 2000 startoval v 217ti závodech v DTM, z toho z nich 36 zakončil jako vítěz. Na seznamu jezdců s největším počtem vítězství je na druhém místě za Berndem Schneiderem. Se ziskem 1792,5 bodů patří nepochybně mezi nejlepší jezdce DTM vůbec. Klaus Ludwig, který pochází z Bonnu, hned třikrát Deutsche Tourenwagen-Meisterschaft vyhrál (1988, 1992, 1994). Dosud také nikdo nepřekonal jeho rekord z roku 2000: Tehdy vyhrál závod v 50ti letech, vyhrál tedy jako nejstarší jezdec oba závody na Sachsenringu s vozem AMG-Mercedes CLK-DTM. Na konci sezony pak oficiálně zakončil svoji kariéru. „Můj úkol pomoci při konstrukci a vývoji nových vozů značky Mercedes-Benz mě již hodně let baví. Teď bych rád v budoucnu s Mercedesem spolupracoval ještě intenzivněji než doposud,“ říká Ludwig.
Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.