Jarvisovo premiérové představení

Jarvis, Olivier
Jarvis, Olivier, foto: dtm.de
Tomáš Musil 23. prosince 2008 12:42
Sdílej:

Olivier Jarvis letos absolvoval první rok v DTM a s rok starým vozem dokázal zajet pár slušných výsledků. Nyní hodnotí celou sezónu a doufá, že v příštím roce dostane nejnovější specifikaci Audi A4.

"Celkově si myslím, že mám za sebou úspěšný rok. DTM je mnohem zajímavější než jsem si původně myslel. Navíc je tam spousta výborných jezdců, stačí se podívat na startovní listiny na jména jako Kristensen nebo Ekström. Bezpochyby to byl náročný rok, rozdíl mezi novým a rok starým vozem byl možná největší za posledních pár let, ale zajel jsem pár dobrých výsledků a získal nějaké body. Věřím, že bych mohl být hodně rychlý," řekl Jarvis. "Během prvních zhruba pěti závodů, jsem si myslel, že nemáme moc velkou šanci končit v nejlepší osmičce, na konci roku jste ale pak mohli vidět, že rozdíl mezi osmou a devátou příčkou byl jen několik desetin. Podle mě jsou zde mnohem náročnější samotné závody než kvalifikace. Tam máte totiž nové gumy a lehké auto, kdežto v závodě jste těžcí a se starými gumami je těžké jet na hraně," pokračuje letošní nováček. "Abych byl upřímný, s vyhlídkami na nové auto to nevypadá dobře. Nicméně dokud Audi pevně neřekne ne, musím se dále snažit. Alespoň věřím, že pokud by se to nepovedlo pro příští rok, na rok 2010 už nové auto seženeme. Určitě bych chtěl dál pokračovat s Audi, je to výborný tým, ve kterém panuje skvělá atmosféra. Tento rok jsem si s nimi naplno užil, proto doufám, že zde zůstanu i do dalších let," zakončuje Jarvis vyhlídky na příští roky.
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.