Tomczyk: Le Mans mi nechybělo, ale nevadí mi

Tomczyk, Martin
Tomczyk, Martin, foto: Marek FELT eWRC.CZ
iM2 27. září 2008 20:21
Sdílej:

VYJÁDŘENÍ JEZDCŮ AUDI PŘED LE MANS; Zde si můžete přečíst, jak se těší tovární jezdci Audi na legendární okruh Le Mans. Největší zkušenosti s tímto okruhem má asi Tom Kristensen, který je mnohonásobným vítězem vytrvalostního závodu na této trati.

Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM #1): Velice se těším na Le Mans. Je to pro Audi hodně důležité místo díky četným sportovním úspěchům. V letošním roce je Le Mans i v kalendáři DTM velice důležité. Udělám vše, abych byl konkurenceshopný. Audi jde teď o titul! Martin Tomczyk (Red Bull Audi A4 DTM #2): Po roční přestávce se opět vracíme do Le Mans. Závod jsem sice nepostrádal, ale také nemám nic proti tomu, že je zpět v kalendáři. Audi a Le Mans jsou spolu historicky spjaty. V roce 2006 to byl opravdu zajímavý závod a já doufám, že letos tomu nebude jinak. Tom Kristensen (Audi A4 DTM #9): Je to pořád velká zábava, jet do Le Mans a závodit zde. Tentokrát pojedeme trošku jinou trať, než je ta, na které se jezdí 24 hodinovka. Je to úzký okruh s hodně pomalými zatáčkami a vracečkami. Okruh pro DTM nemá nic společného, snad až na cílovou rovinkou a poslední šikanou Dunlop,  s okruhem pro vytrvalostní závody.Už se těším na pěkné souboje, které DTM provázejí. Není žádným tajemstvím, že moje letošní sezóna v DTM má vrcholy i pády. Proto by bylo pěkné, kdyby můj výsledek byl trošku lepší, než ten z Barcelony. Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM #10): Do Le Mans se už těším. Máme ještě pořád sedm bodů náskoku. Je důležité v posledních závodech jezdit s rozumem. Máme o deset kilo méně jak Mercedes, takže to by mohla být naše výhoda. Proto jedu do Francie plný optimismu. V roce 2006 jsem zde zaznamenal dobrý výsledek s rok starým vozem.
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.