Tomczyk: Le Mans mi nechybělo, ale nevadí mi

Tomczyk, Martin
Tomczyk, Martin, foto: Marek FELT eWRC.CZ
iM2 27. září 2008 20:21
Sdílej:

VYJÁDŘENÍ JEZDCŮ AUDI PŘED LE MANS; Zde si můžete přečíst, jak se těší tovární jezdci Audi na legendární okruh Le Mans. Největší zkušenosti s tímto okruhem má asi Tom Kristensen, který je mnohonásobným vítězem vytrvalostního závodu na této trati.

Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM #1): Velice se těším na Le Mans. Je to pro Audi hodně důležité místo díky četným sportovním úspěchům. V letošním roce je Le Mans i v kalendáři DTM velice důležité. Udělám vše, abych byl konkurenceshopný. Audi jde teď o titul! Martin Tomczyk (Red Bull Audi A4 DTM #2): Po roční přestávce se opět vracíme do Le Mans. Závod jsem sice nepostrádal, ale také nemám nic proti tomu, že je zpět v kalendáři. Audi a Le Mans jsou spolu historicky spjaty. V roce 2006 to byl opravdu zajímavý závod a já doufám, že letos tomu nebude jinak. Tom Kristensen (Audi A4 DTM #9): Je to pořád velká zábava, jet do Le Mans a závodit zde. Tentokrát pojedeme trošku jinou trať, než je ta, na které se jezdí 24 hodinovka. Je to úzký okruh s hodně pomalými zatáčkami a vracečkami. Okruh pro DTM nemá nic společného, snad až na cílovou rovinkou a poslední šikanou Dunlop,  s okruhem pro vytrvalostní závody.Už se těším na pěkné souboje, které DTM provázejí. Není žádným tajemstvím, že moje letošní sezóna v DTM má vrcholy i pády. Proto by bylo pěkné, kdyby můj výsledek byl trošku lepší, než ten z Barcelony. Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM #10): Do Le Mans se už těším. Máme ještě pořád sedm bodů náskoku. Je důležité v posledních závodech jezdit s rozumem. Máme o deset kilo méně jak Mercedes, takže to by mohla být naše výhoda. Proto jedu do Francie plný optimismu. V roce 2006 jsem zde zaznamenal dobrý výsledek s rok starým vozem.
Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.