Tomczyk: Le Mans mi nechybělo, ale nevadí mi

Tomczyk, Martin
Tomczyk, Martin, foto: Marek FELT eWRC.CZ
iM2 27. září 2008 20:21
Sdílej:

VYJÁDŘENÍ JEZDCŮ AUDI PŘED LE MANS; Zde si můžete přečíst, jak se těší tovární jezdci Audi na legendární okruh Le Mans. Největší zkušenosti s tímto okruhem má asi Tom Kristensen, který je mnohonásobným vítězem vytrvalostního závodu na této trati.

Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM #1): Velice se těším na Le Mans. Je to pro Audi hodně důležité místo díky četným sportovním úspěchům. V letošním roce je Le Mans i v kalendáři DTM velice důležité. Udělám vše, abych byl konkurenceshopný. Audi jde teď o titul! Martin Tomczyk (Red Bull Audi A4 DTM #2): Po roční přestávce se opět vracíme do Le Mans. Závod jsem sice nepostrádal, ale také nemám nic proti tomu, že je zpět v kalendáři. Audi a Le Mans jsou spolu historicky spjaty. V roce 2006 to byl opravdu zajímavý závod a já doufám, že letos tomu nebude jinak. Tom Kristensen (Audi A4 DTM #9): Je to pořád velká zábava, jet do Le Mans a závodit zde. Tentokrát pojedeme trošku jinou trať, než je ta, na které se jezdí 24 hodinovka. Je to úzký okruh s hodně pomalými zatáčkami a vracečkami. Okruh pro DTM nemá nic společného, snad až na cílovou rovinkou a poslední šikanou Dunlop,  s okruhem pro vytrvalostní závody.Už se těším na pěkné souboje, které DTM provázejí. Není žádným tajemstvím, že moje letošní sezóna v DTM má vrcholy i pády. Proto by bylo pěkné, kdyby můj výsledek byl trošku lepší, než ten z Barcelony. Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM #10): Do Le Mans se už těším. Máme ještě pořád sedm bodů náskoku. Je důležité v posledních závodech jezdit s rozumem. Máme o deset kilo méně jak Mercedes, takže to by mohla být naše výhoda. Proto jedu do Francie plný optimismu. V roce 2006 jsem zde zaznamenal dobrý výsledek s rok starým vozem.
Stalo se
Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?

Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?