Jarvis: DTM je těžší, než jsem čekal!

Jarvis, Olivier
Jarvis, Olivier, foto: dtm.de
iM2 5. září 2008 22:44
Sdílej:

Oliver Jarvis přiznal, že jeho první sezóna v německém mistrovství cestovních vozů DTM je o něco těžší, než původně očekával. Špatná kvalifikace prý nedává šanci na dobrý závod.

Dřívější jezdec Formule 3, kde mimo jiné porazil současného jezdce GP2 Bruna Sennu, ale také reprezentant své země v populárním poháru národu A1 Grand Prix, to je Oliver Javis. V průběhu sezóny se zatím čtyřikrát kvalifikoval mezi nejrychlejších osm jezdců. Nejlepší prozatímní výsledek zaznamenal na německém Oscherslebenu, když dojel čtvrtý. Dále už ovšem bodoval pouze dvakrát, jednou v Mugellu a podruhé na Eurospeedway Lausitzu za volantem své Audi A4 týmu Phoenix. „Myslím, že to doposud byla dobrá sezóna. Určitě jsem dokázal svoji rychlost v kvalifikaci, ovšem v závodech už to nebylo úplně ono. Letos je to velice těžké. Mnohem víc, než jsem vůbec čekal. Moc rád bych vystoupal na pódium, ale to letos s rok starým vozem rozhodně není možné. Přestože děláme s týmem skvělou práci, tak můžeme pomýšlet maximálně na TOP 7 a doufat v chyby silnějších jezdců.“ „Rok staré vozy rozhodně nemohou konkurovat vozům letošní specifikace, přestože rozdíl ve váze je značný. Je to hodně těžké. Je těžké poznat, jaké rozdíly opravdu jsou, ale zajisté je zde velký rozdíl. Podle mě je rozhodně větší, než byl vloni.“ „Závodění v DTM si užívám. Jsem zde velice šťastný a zvláště s Audi jsem spokojen. Doufám, že se příští rok budu moct posadit za volant nového vozu. Když to nevyjde, tak se těším na rok s vozem specifikace 08,“ pozitivně uzavřel Jarvis svoje povídání.
Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.