Jarvis: DTM je těžší, než jsem čekal!

Jarvis, Olivier
Jarvis, Olivier, foto: dtm.de
iM2 5. září 2008 22:44
Sdílej:

Oliver Jarvis přiznal, že jeho první sezóna v německém mistrovství cestovních vozů DTM je o něco těžší, než původně očekával. Špatná kvalifikace prý nedává šanci na dobrý závod.

Dřívější jezdec Formule 3, kde mimo jiné porazil současného jezdce GP2 Bruna Sennu, ale také reprezentant své země v populárním poháru národu A1 Grand Prix, to je Oliver Javis. V průběhu sezóny se zatím čtyřikrát kvalifikoval mezi nejrychlejších osm jezdců. Nejlepší prozatímní výsledek zaznamenal na německém Oscherslebenu, když dojel čtvrtý. Dále už ovšem bodoval pouze dvakrát, jednou v Mugellu a podruhé na Eurospeedway Lausitzu za volantem své Audi A4 týmu Phoenix. „Myslím, že to doposud byla dobrá sezóna. Určitě jsem dokázal svoji rychlost v kvalifikaci, ovšem v závodech už to nebylo úplně ono. Letos je to velice těžké. Mnohem víc, než jsem vůbec čekal. Moc rád bych vystoupal na pódium, ale to letos s rok starým vozem rozhodně není možné. Přestože děláme s týmem skvělou práci, tak můžeme pomýšlet maximálně na TOP 7 a doufat v chyby silnějších jezdců.“ „Rok staré vozy rozhodně nemohou konkurovat vozům letošní specifikace, přestože rozdíl ve váze je značný. Je to hodně těžké. Je těžké poznat, jaké rozdíly opravdu jsou, ale zajisté je zde velký rozdíl. Podle mě je rozhodně větší, než byl vloni.“ „Závodění v DTM si užívám. Jsem zde velice šťastný a zvláště s Audi jsem spokojen. Doufám, že se příští rok budu moct posadit za volant nového vozu. Když to nevyjde, tak se těším na rok s vozem specifikace 08,“ pozitivně uzavřel Jarvis svoje povídání.
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.