Co jsme zaslechli na Zandvoortu 2. část

Stoddart, Susie
Stoddart, Susie, foto: dtm.de
iM2 16. července 2008 13:47
Sdílej:

EXKLUZIVNĚ PRO AUTO-NEWS.CZ; Měli jsme možnost být tento víkend na Zandvoortu a zjistit co si jednotliví jezdci myslí o aktuální sezóně a jaké mají další plány. Čtěte zde.

Bernd Schneider Letos to není pro Vás zrovna nejlepší sezóna... Co na to říkáte? Myslíte, že s tím půjde ještě něco udělat? „Ano, letos se mi nedaří především v kvalifikacích. Nevím čím to je, ale samozřejmě se pokusím s tím něco udělat. Jednoduše řečeno, je to tím, že moji kolegové jsou stále rychlejší a rychlejší (říká s úsměvem, pozn. redakce).“ Jamie Green Jamie z posledních sedmi závodů (po Zandvoortu již z osmi, pozn. redakce) jste vyhrál čtyři, jaké to je? Myslíte již na titul? „Je to velice příjemné, škoda jen, že dva z těchto čtyř závodů byli ještě vloni, tudíž mi body do letošní tabulky nepřinesly. Ale i vloni se samozřejmě hodily. Ne ještě na titul nemyslím, je na to moc brzo. Lepší je připravovat se závod od závodu.“ Susie Stoddart Vám se zatím do špičky DTM nepodařilo proniknout, takže není to trošku demotivační? „No to se mi zatím bohužel nepodařilo. Naše situace je trošku odlišná od kolegů v H.W.A. týmu. Oni bojují o titul, my se snažíme získat body. Pro nás je zisk bodů něco jako pro ně vítězství.“ Je těžké startovat do závodu ze zadních pozic? „Je to rozhodně těžší, něž z čela. Ale v první zatáčce se dá hodně vydělat nebo prodělat, proto je pro jezdce ze středu pole první zatáčka velice těžká.“ Martin Tomczyk Letos máte k dispozici novou specifikaci Audi A4, můžete nám prosím popsat jaké jsou základní rozdíly oproti starému vozu? „Nový vůz nevypadá jenom lépe něž ten starý, ale také mnohem lépe jezdí. Je ve všech ohledech lepší, než byla původní specifikace A4.“ Na Zantvoortu se Audi tradičně daří, máte zdejší okruh v oblibě? „Ano, je to fascinující trať. Zdejší trať je specifická svým charakterem,  je klikatá a úzká.“ Jaké máte cíle, když vstupujete do závodu? „Určitě vítězství, jenomže to bohužel pro mě více jezdců.“
Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.