Co jsme zaslechli na Zandvoortu 2. část

Stoddart, Susie
Stoddart, Susie, foto: dtm.de
iM2 16. července 2008 13:47
Sdílej:

EXKLUZIVNĚ PRO AUTO-NEWS.CZ; Měli jsme možnost být tento víkend na Zandvoortu a zjistit co si jednotliví jezdci myslí o aktuální sezóně a jaké mají další plány. Čtěte zde.

Bernd Schneider Letos to není pro Vás zrovna nejlepší sezóna... Co na to říkáte? Myslíte, že s tím půjde ještě něco udělat? „Ano, letos se mi nedaří především v kvalifikacích. Nevím čím to je, ale samozřejmě se pokusím s tím něco udělat. Jednoduše řečeno, je to tím, že moji kolegové jsou stále rychlejší a rychlejší (říká s úsměvem, pozn. redakce).“ Jamie Green Jamie z posledních sedmi závodů (po Zandvoortu již z osmi, pozn. redakce) jste vyhrál čtyři, jaké to je? Myslíte již na titul? „Je to velice příjemné, škoda jen, že dva z těchto čtyř závodů byli ještě vloni, tudíž mi body do letošní tabulky nepřinesly. Ale i vloni se samozřejmě hodily. Ne ještě na titul nemyslím, je na to moc brzo. Lepší je připravovat se závod od závodu.“ Susie Stoddart Vám se zatím do špičky DTM nepodařilo proniknout, takže není to trošku demotivační? „No to se mi zatím bohužel nepodařilo. Naše situace je trošku odlišná od kolegů v H.W.A. týmu. Oni bojují o titul, my se snažíme získat body. Pro nás je zisk bodů něco jako pro ně vítězství.“ Je těžké startovat do závodu ze zadních pozic? „Je to rozhodně těžší, něž z čela. Ale v první zatáčce se dá hodně vydělat nebo prodělat, proto je pro jezdce ze středu pole první zatáčka velice těžká.“ Martin Tomczyk Letos máte k dispozici novou specifikaci Audi A4, můžete nám prosím popsat jaké jsou základní rozdíly oproti starému vozu? „Nový vůz nevypadá jenom lépe něž ten starý, ale také mnohem lépe jezdí. Je ve všech ohledech lepší, než byla původní specifikace A4.“ Na Zantvoortu se Audi tradičně daří, máte zdejší okruh v oblibě? „Ano, je to fascinující trať. Zdejší trať je specifická svým charakterem,  je klikatá a úzká.“ Jaké máte cíle, když vstupujete do závodu? „Určitě vítězství, jenomže to bohužel pro mě více jezdců.“
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.