Co jsme zaslechli za Zandvoortu 1. část

Schumacher, Ralf
Schumacher, Ralf, foto: dtm.de
iM2 16. července 2008 13:04
Sdílej:

EXKLUZIVNĚ PRO AUTO-NEWS.CZ; Měli jsme možnost být tento víkend na Zandvoortu a zjistit co si jednotliví jezdci myslí o aktuální sezóně a jaké mají další plány. Čtěte zde.

Maro Engel: Jaké to je jezdit s cestovním vozem a ne s formulí? Je to velký rozdíl? „Víte, je to neskutečná zábava jezdit s „normálním vozem“. Zvláště když je to DTM. Vozy DTM mají velký výkon a já si opravdu užívám každý závod. Letošní sezóna je ovšem učednická a pro mne je vše nové. Musím si ale zvykat.“ Máte zde po padocku a okruhu hodně fanoušků a hlavně faninek, jaké to je? „Je to skvělý pocit, když víte, že jsou zde lidé, kteří vám fandí. Jsem jim za to moc vděčný. Hrozně mi to pomáhá!“ Ralf Schumacher: Ralfe, letošní výsledky zatím určitě neodpovídají vašim představám, kde je chyba? „Je to pro mě první rok v DTM. Musím se naučit jak vůz správně nastavit. Nesmíte zapomínat na to, že některé tratě, na kterých DTM jezdí, neznám a nemám s nimi tolik zkušeností. Závodění v DTM je  zcela odlišné od toho ve Formuli 1.“ Mathias Lauda: Váš otec Niki Lauda na okruhu v Zantvoortu vyhrál, vy zatím ne... Myslíte, že se vám někdy povede ho napodobit? „No, je to rozhodně nejtěžší trať v kalendáři. Není zde lehké najít optimální nastavení. Nesmíme také zapomínat na to, že v Holandsku nebýváme favority my, ale Audi.“ Gary Paffett: Vám se zde podařilo vyhrát v roce 2005 při cestě za vaším titulem a je to zároveň poslední vítězství pro Mercedes na okruhu Zantvoort, jaké máte v současnosti cíle? „Ano, to máte pravdu, vyhrál jsem zde před 4 roky a zároveň jsem vyhrál titul. Potom se mi ovšem naskytla možnost být testovacím jezdcem stáje McLaren Mercedes v F1 a já ji využil. Ztratil jsem tím ovšem rok závodění. Teď už jsem rád, že jsem zpět a opět závodím. V závodění je velice důležité být ve správný čas na správném místě.“ Druhou část připravujeme...
Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.