Co jsme zaslechli za Zandvoortu 1. část

Schumacher, Ralf
Schumacher, Ralf, foto: dtm.de
iM2 16. července 2008 13:04
Sdílej:

EXKLUZIVNĚ PRO AUTO-NEWS.CZ; Měli jsme možnost být tento víkend na Zandvoortu a zjistit co si jednotliví jezdci myslí o aktuální sezóně a jaké mají další plány. Čtěte zde.

Maro Engel: Jaké to je jezdit s cestovním vozem a ne s formulí? Je to velký rozdíl? „Víte, je to neskutečná zábava jezdit s „normálním vozem“. Zvláště když je to DTM. Vozy DTM mají velký výkon a já si opravdu užívám každý závod. Letošní sezóna je ovšem učednická a pro mne je vše nové. Musím si ale zvykat.“ Máte zde po padocku a okruhu hodně fanoušků a hlavně faninek, jaké to je? „Je to skvělý pocit, když víte, že jsou zde lidé, kteří vám fandí. Jsem jim za to moc vděčný. Hrozně mi to pomáhá!“ Ralf Schumacher: Ralfe, letošní výsledky zatím určitě neodpovídají vašim představám, kde je chyba? „Je to pro mě první rok v DTM. Musím se naučit jak vůz správně nastavit. Nesmíte zapomínat na to, že některé tratě, na kterých DTM jezdí, neznám a nemám s nimi tolik zkušeností. Závodění v DTM je  zcela odlišné od toho ve Formuli 1.“ Mathias Lauda: Váš otec Niki Lauda na okruhu v Zantvoortu vyhrál, vy zatím ne... Myslíte, že se vám někdy povede ho napodobit? „No, je to rozhodně nejtěžší trať v kalendáři. Není zde lehké najít optimální nastavení. Nesmíme také zapomínat na to, že v Holandsku nebýváme favority my, ale Audi.“ Gary Paffett: Vám se zde podařilo vyhrát v roce 2005 při cestě za vaším titulem a je to zároveň poslední vítězství pro Mercedes na okruhu Zantvoort, jaké máte v současnosti cíle? „Ano, to máte pravdu, vyhrál jsem zde před 4 roky a zároveň jsem vyhrál titul. Potom se mi ovšem naskytla možnost být testovacím jezdcem stáje McLaren Mercedes v F1 a já ji využil. Ztratil jsem tím ovšem rok závodění. Teď už jsem rád, že jsem zpět a opět závodím. V závodění je velice důležité být ve správný čas na správném místě.“ Druhou část připravujeme...
Témata:
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?