MUGELLO – 1. A 2. TEST; Přestože na konci druhého tréninku svítilo u nejrychlejšího času jméno Paula di Resty jezdícího za Mercedes, nejlepší čas dne zajel v ranním prvním testu konkurent od Audi a obhájce titulu Mattias Ekström.
Ranní test byl tentokrát nezvykle rychlejší. Ovládli ho znovu piloti Audi, nicméně časy Mercedesů nebyly o tolik horší, jak jsme si v minulých dvou podnicích zvykli. Zda se Mercedesu podařilo redukovat svoji ztrátu ze začátku sezony nebo je nastalá změna výsledkem handicapového systému s větší vahou úspěšnějšího, není zřejmé.
Dopoledne tedy zajel zmíněný nejlepší čas 1:44,651 Ekström, kterému dokázal konkurovat jen vítěz z Oscherslebenu Scheider se ztrátou 3 desetin vteřiny. Třetí čas patřil nejrychlejšímu Mercedesu pilotovanému Greenem, avšak se ztrátou přes 7 desetin vteřiny. Nejrychlejším jezdcem s loňským vozem byl sedmý Paffett.
Odpolední test byl o hodně vyrovnanější a do sedmi desetin se tentokrát vešlo jedenáct vozů. Nejlepší čas ukořistil v posledních okamžicích tréninku di Resta s Mercedesem, druhý patří Ekströmovi a čtvrtý znovu rychlému Scheiderovi. Mezi piloty Audi se vklínil rekordman DTM Bernd Schneider, který se zatím v letošní sezoně není schopen prosadit. Nejrychlejším jezdcem v loňském voze byl Winkelhock s pátým časem a za pozornost stojí i 13. a 15. místo Alberse a Legge z týmu Kolles s dva roky starými Audi.
Vozy Toyota Corolla Hatchback a Touring Sports obhájily dva tituly v rámci prestižní ankety britského odborného časopisu What Car? Zatímco Hatchback se opět stal rodinným vozem roku, Touring Sports znovu bodoval jako nejvýhodnější kombi.
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.