Závěrečné finále DTM na Hockenheimu bylo pro Christiana Abta posledním závodem v Německé sérii. Po 82 odjetých závodech se Abt posouvá do jiné série, ale ne zas až tak daleko.
„V minulých týdnech a měsících jsem se díval na dost jiných sérií, Austrálii i Ameriku nevyjímaje, ale Porsche Carrera Cup u mě zvítězil. Když jsem řekl ve svém okolí, že budu jezdit Carrera Cup, všichni se mi smáli, ale já jsem věděl co dělám,“ uvedl expilot DTM. „Je zde dobrá konkurence. Ze čtyřiceti jezdců má šanci na vítězství asi dvacet. Do tohoto kruhu bych se rád začlenil. Chtěl bych vyhrávat závody a vím, že budu mít šanci to dokázat.“
Abt závodil v DTM od jejího znovuzrození v roce 2000. Do roku 2004 za tovární tým Audi. Pak až do roku 2007 jezdil v týmech netovárních.
Jeho starší bratr Hans-Jürgen připravuje tovární speciály Audi a byli to vlastně bratři Abtové, kdo dovedli automobilku zpět do DTM, když zpočátku startovala Audi TT pod hlavičkou soukromého týmu a až v roce 2004 se do celého projektu vložila továrna sama. Christian Abt byl “proslulý“ svým dravým jezdeckým stylem.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?