Závěrečné finále DTM na Hockenheimu bylo pro Christiana Abta posledním závodem v Německé sérii. Po 82 odjetých závodech se Abt posouvá do jiné série, ale ne zas až tak daleko.
„V minulých týdnech a měsících jsem se díval na dost jiných sérií, Austrálii i Ameriku nevyjímaje, ale Porsche Carrera Cup u mě zvítězil. Když jsem řekl ve svém okolí, že budu jezdit Carrera Cup, všichni se mi smáli, ale já jsem věděl co dělám,“ uvedl expilot DTM. „Je zde dobrá konkurence. Ze čtyřiceti jezdců má šanci na vítězství asi dvacet. Do tohoto kruhu bych se rád začlenil. Chtěl bych vyhrávat závody a vím, že budu mít šanci to dokázat.“
Abt závodil v DTM od jejího znovuzrození v roce 2000. Do roku 2004 za tovární tým Audi. Pak až do roku 2007 jezdil v týmech netovárních.
Jeho starší bratr Hans-Jürgen připravuje tovární speciály Audi a byli to vlastně bratři Abtové, kdo dovedli automobilku zpět do DTM, když zpočátku startovala Audi TT pod hlavičkou soukromého týmu a až v roce 2004 se do celého projektu vložila továrna sama. Christian Abt byl “proslulý“ svým dravým jezdeckým stylem.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?