Šéf stejnojmenného týmu Peter Mücke vyzdvihuje výkony své jezdecké sestavy (Susie Stoddart, Daniel la Rosa a Mathias Lauda) a hodnotí je.
Předpisy pro sezonu 2007 položily základ k výborné podívané v průběhu roku. Týmy, které používají rok staré vozy, měly skutečnou, ne pouze slibovanou šanci bojovat s piloty, kteří mají k dispozici aktuální modely speciálů DTM. Tým Mücke Motorsport tuto šanci využil. Už na začátečním podniku na Hockenheimu získal la Rosa třetí místo. „Potom pokračoval v různorodých výkonech. Věděl, kdy musí být rychlý a byl jediný, kdo dokázal získat body,“ bilancuje šéf Mücke.
Jeho jezdecké trio se potom ukazovalo v celkem dobrém světle. Susie Stoddart v průběhu sezony vykazovala vzestupnou tendenci ve svých výkonech. „V kvalifikacích byla pořád lepší a lepší, což je základ pro lepší výsledek v závodě. Tento vývoj v kvalifikacích je jasně patrný.“
Také Lauda zapůsobil pozitivně na šéfa týmu. Nemá zas tolik zkušeností, jako jiní lidé. „Nedostal se do motorsportu tou typickou dlouholetou cestou, tedy přes motokáry a nižší formulové série. I tak se docela solidně rozvíjí jeho talent,“ dodal Mücke nakonec.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?