Šéf stejnojmenného týmu Peter Mücke vyzdvihuje výkony své jezdecké sestavy (Susie Stoddart, Daniel la Rosa a Mathias Lauda) a hodnotí je.
Předpisy pro sezonu 2007 položily základ k výborné podívané v průběhu roku. Týmy, které používají rok staré vozy, měly skutečnou, ne pouze slibovanou šanci bojovat s piloty, kteří mají k dispozici aktuální modely speciálů DTM. Tým Mücke Motorsport tuto šanci využil. Už na začátečním podniku na Hockenheimu získal la Rosa třetí místo. „Potom pokračoval v různorodých výkonech. Věděl, kdy musí být rychlý a byl jediný, kdo dokázal získat body,“ bilancuje šéf Mücke.
Jeho jezdecké trio se potom ukazovalo v celkem dobrém světle. Susie Stoddart v průběhu sezony vykazovala vzestupnou tendenci ve svých výkonech. „V kvalifikacích byla pořád lepší a lepší, což je základ pro lepší výsledek v závodě. Tento vývoj v kvalifikacích je jasně patrný.“
Také Lauda zapůsobil pozitivně na šéfa týmu. Nemá zas tolik zkušeností, jako jiní lidé. „Nedostal se do motorsportu tou typickou dlouholetou cestou, tedy přes motokáry a nižší formulové série. I tak se docela solidně rozvíjí jeho talent,“ dodal Mücke nakonec.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?