HOCKEHEIMRING – TISKOVÁ KONFERENCE; Šampionát 2007 skončil tvrdým závodem na Hockenheimringu a titulem Ekströma a Audi. Jak hodnotí dnešní závod ti nejlepší?
Jamie Green - Mercedes, 1. Jsem nesmírně šťastný z mého druhého vítězství po sobě. Je to až komické. Prvně jsem dva roky nic nevyhrál a teď hned dvakrát po sobě. To se nestává tak často. Toto vítězství se počítá ještě více než to v Barceloně.
Timo Scheider - Audi, 2. Jsem nesmírně šťasten z mého prvního pódiového umístění na stupních vítězů v DTM. K tomu ještě Mattiasovo vítězství v hodnocení jezdců a Audi celkově, lépe to dnes nemohlo ani dopadnout.
Mattias Ekström (šampión DTM pro rok 2007) - Audi, 3. Ten pocit, být zase šampiónem, je gigantický a nepopsatelný. Pracovalo na to spousta skvělých lidí celý rok. To, že bude naše společná práce takto korunována je jednoduše fantastické. Děkuji všem mechanikům a inženýrům za podporu.
Dr. Wolfgang Ullrich (šéf Audi Motorsport) Byla tady kulisa, kterou si takové finále zasloužilo. Každý si tento závod užil a vychutnal, viděli jsme krásnou podívanou. Těší mne, že jsme nakonec šampionát vyhráli. Už kvůli týmu, všichni jsme v průběhu celé sezony tvrdě pracovali. Zvláště když jme měli v Mercedesu tak silného protivníka. Je to fantastické vyhrát takto prestižní šampionát! Jsem velice šťastný a už se velice těším na párty, která bude dnes večer. Martin (Tomczyk) dnes bohužel neměl závodnické štěstí. I přesto prokázal velice dobrý výkon. Těší mě umístění Tima Scheidera. Ještě v pátek neměl na svém kontě žádné pódiové umístění a teď se mu to konečně splnilo.
Norbert Haug (šéf Mercedesu Motorsport) Blahopřeji Audi k vítězství v šampionátu. Jsem šťastný, že jsme měli napínavé finále. Nemáme žádný důvod k pláči. To bylo DTM, tak je to nejlepší, ukázkové finále: od počasí až ke sportu. Děkuji našemu týmu, jeho zásluhou jsme mohli vyhrát sedm z deseti závodů. V letošní sezóně se nám podařilo vyhrát se všemi čtyřmi vozy specifikace 2007 a zásluhou Garyho Paffetta i s rok starým vozem. Myslím, že se musí ocenit také dobrý a tvrdý boj v šampionátu. S výsledkem můžeme spokojeně žít. Když se ohlédnu za uplynulým rokem, tak je naše bilance velice dobrá.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.