Audi si za vyklizením dráhy stojí

Ullrich - Ekström
Ullrich - Ekström, foto: Audi Sport Press
Daniel Šupa 23. září 2007 19:42
Sdílej:

Šéf Audi Motorsport brání své rozhodnutí, kterým devět kol před koncem závodu odvolal všechny své zbývající jezdce ze závodní dráhy do boxů.

Wolfgang Ullrich je i s odstupem času přesvědčen o tom, že se jednalo o jediné správné rozhodnutí, a to i přesto, že série DTM utrpěla v očích diváků.

„Motorsport musí být férový a já si nemyslím, že tomu tak dnes bylo. Jsem přesvědčený o tom, že jsme udělali jediné správné rozhodnutí. Věci, které jsme dnes na dráze viděli podle mého nepatří do motorsportu. Po dvou rozhovorech s důležitými lidmi jsem přijal rozhodnutí, že tohle nejsou závody, jakých bychom se měli účastnit."

Jedním z důležitých mužů byl podle autosport.com předseda Audi AG Rupert Stadler.

„Nebylo snadné přijmou takové rozhodnutí, neboť nás stálo body, které by mohly být pro šampionát důležité," dodal Ullrich.

Podle našeho soudu však Audi nemělo svým manifestačním odchodem z dráhy co ztratit. Luhr a Rockenfeller sice zřejmě přišli na své možnosti o velmi slibné bodové zisky, na stranu druhou byli tři nejlepší jezdci Audi v boji o titul již definitivně mimo hru.

Zdá se proto dnešní vyvrcholení španělského závodu jako nejlepší možný způsob, jak upozornit na často nepříliš čisté praktiky jezdců Mercedesu v boji kolo na kolo…

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.