Šéf Audi Motorsport brání své rozhodnutí, kterým devět kol před koncem závodu odvolal všechny své zbývající jezdce ze závodní dráhy do boxů.
Wolfgang Ullrich je i s odstupem času přesvědčen o tom, že se jednalo o jediné správné rozhodnutí, a to i přesto, že série DTM utrpěla v očích diváků.
„Motorsport musí být férový a já si nemyslím, že tomu tak dnes bylo. Jsem přesvědčený o tom, že jsme udělali jediné správné rozhodnutí. Věci, které jsme dnes na dráze viděli podle mého nepatří do motorsportu. Po dvou rozhovorech s důležitými lidmi jsem přijal rozhodnutí, že tohle nejsou závody, jakých bychom se měli účastnit."
Jedním z důležitých mužů byl podle autosport.com předseda Audi AG Rupert Stadler.
„Nebylo snadné přijmou takové rozhodnutí, neboť nás stálo body, které by mohly být pro šampionát důležité," dodal Ullrich.
Podle našeho soudu však Audi nemělo svým manifestačním odchodem z dráhy co ztratit. Luhr a Rockenfeller sice zřejmě přišli na své možnosti o velmi slibné bodové zisky, na stranu druhou byli tři nejlepší jezdci Audi v boji o titul již definitivně mimo hru.
Zdá se proto dnešní vyvrcholení španělského závodu jako nejlepší možný způsob, jak upozornit na často nepříliš čisté praktiky jezdců Mercedesu v boji kolo na kolo…
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?