DTM hvězdy Mattias Ekström a Tom Kristensen se také letos postaví na start závodu Race of Champions: 16. prosince 2007 poměří své síly piloti Audi s mezinárodními hvězdami cestovních vozů, formule a rallye na stadionu Wembley (Velká Británie). Ekström jede do Londýna jako obhájce titulu.
V loňském roce porazil Ekström trojnásobného šampiona rallye Sebastiana Loeba. V poslední jízdě na Stade de France (Paříž) porazil Francouze dokonce v rallye voze.
„Moc si přeji být zase na Race of Champions s Tomem (Kristensenem)“, říká Mattias. „Loňské vítězství bylo silným momentem v mé kariéře závodního jezdce – teď chci i na stadionu Wembley můj titul obhájit.“
A Tom Kristensen říká: „To je opravdu úžasná show a přirozeně chci vyhrát, ale my ten závod nebereme příliš vážně, užíváme si atmosféru.“
Každý národní tým je složený ze dvou pilotů. Nastoupí proti sobě týmy z Velké Británie, Skotska, Francie, Německa, Finska, Španělska a USA. Ekström a Kristensen startují za tým Skandinávie.
Mezi přihlášené hvězdy patří vedle Ekströma a Kristensena bývalý šampion rallye Colin McRae a jezdci formule 1 David Coulthard, Jenson Button a Michael Schumacher.
Kdo ještě pojede v německém týmu sedminásobného světového šampiona není jisté. V roce 2006 byl na startu úřadující šampion DTM Bernd Schneider s bývalým jezdcem rallye Arminem Schwarzem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.