DTM hvězdy Mattias Ekström a Tom Kristensen se také letos postaví na start závodu Race of Champions: 16. prosince 2007 poměří své síly piloti Audi s mezinárodními hvězdami cestovních vozů, formule a rallye na stadionu Wembley (Velká Británie). Ekström jede do Londýna jako obhájce titulu.
V loňském roce porazil Ekström trojnásobného šampiona rallye Sebastiana Loeba. V poslední jízdě na Stade de France (Paříž) porazil Francouze dokonce v rallye voze.
„Moc si přeji být zase na Race of Champions s Tomem (Kristensenem)“, říká Mattias. „Loňské vítězství bylo silným momentem v mé kariéře závodního jezdce – teď chci i na stadionu Wembley můj titul obhájit.“
A Tom Kristensen říká: „To je opravdu úžasná show a přirozeně chci vyhrát, ale my ten závod nebereme příliš vážně, užíváme si atmosféru.“
Každý národní tým je složený ze dvou pilotů. Nastoupí proti sobě týmy z Velké Británie, Skotska, Francie, Německa, Finska, Španělska a USA. Ekström a Kristensen startují za tým Skandinávie.
Mezi přihlášené hvězdy patří vedle Ekströma a Kristensena bývalý šampion rallye Colin McRae a jezdci formule 1 David Coulthard, Jenson Button a Michael Schumacher.
Kdo ještě pojede v německém týmu sedminásobného světového šampiona není jisté. V roce 2006 byl na startu úřadující šampion DTM Bernd Schneider s bývalým jezdcem rallye Arminem Schwarzem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?