 
            ZANDVOORT – 1. TEST: Jezdci pojali páteční první test spíše klidně, než že by se na trati odehrávaly dramatické změny v čele výsledkové tabulky.
V prvních 30 minutách 90ti minutového testu se na 4.307 km dlouhou trať v Zandvoortu vydalo pouhých sedm jezdců. Potom se provoz na trati zvýšil. Timo Schneider se svým vozem Audi A4 DTM 2007 zajel svůj nejrychlejší čas 1:35.372 zkraje testu. Jeho týmový kolega Tom Kristensen byl s odstupem 0.303s druhý a trio jezdců značky Audi doplnil třetím místem Christian Abt.
Nejrychlejším jezdcem s vozem AMG Mercedes C-Class byl Bruno Spengler, jenž zaznamenal čas o šest desetin pomalejší, což jej zařadilo na čtvrtou pozici. Schneider byl pronásledován dalšími dvěma jezdci značky Mercedes, jimiž byli Bernd Schneider a Jamie Green na páté a šesté pozici.
Největší smůlu si v prvním testu vybrala Vanina Ickx. Hned v prvním kole se dostala po vlastní chybě v zatáčce Tarzan do štěrkového pole, čímž způsobila krátké vyvěšení žluté vlajky. Krátce před necelou hodinou testu musel být její vůz odtlačen do boxů. Belgická pilotka tak zůstala jediná, která nemá na svém kontě v Holandsku zatím žádný zaznamenaný čas.
Naopak Susie Stoddart odjezdila největší počet kol. Se zamračenou oblohou odkroužila tato Skotka na přímořském okruhu (poblíž Severního moře) 25 kol. Její týmový kolega Mathias Lauda byl také poměrně aktivní. Trať si vyzkoušel 24x a skončil za svojí kolegyní na 18. pozici. Druhý 90ti minutový test startuje ve 14 hodin.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?